ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Grapes and Health

دانلود کتاب انگور و سلامتی

Grapes and Health

مشخصات کتاب

Grapes and Health

دسته بندی: پزشکی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319289939, 9783319289953 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انگور و سلامتی: تغذیه، علوم غذایی، شیمی دارویی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Grapes and Health به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انگور و سلامتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انگور و سلامتی



این کتاب بررسی کاملی از تحقیقات علمی را ارائه می دهد که مصرف انگور را با سلامتی بهتر مرتبط می کند. این کتاب با بررسی اولیه زیست‌شناسی انگور، از جمله خانواده‌های کلیدی فیتوکمیکال‌های موجود در انگور و محل یافتن آن‌ها آغاز می‌شود. مروری بر منطق و متعاقب آن ایجاد یک پودر انگور استاندارد شده برای استفاده در تحقیقات پایه و بالینی، بینش و درک در مورد استفاده گسترده از آن در تحقیقات خاص انگور امروزی را ارائه می دهد. فصل‌های باقی‌مانده هر یک به طور کامل یک حوزه کلیدی سلامت را بررسی می‌کنند و دامنه تأثیر قابل‌توجهی بر بهزیستی را نشان می‌دهند. این کتاب نقش انگور را در حمایت از سلامت قلب از زوایای مختلف بررسی می‌کند: اثرات کلی قلبی عروقی، و همچنین اثرات خاص که مستقیماً با تصلب شرایین و فشار خون بالا مرتبط است. سایر زمینه های نوظهور و مهم سلامت مورد بررسی قرار می گیرند، از انگور و سرطان، که نشان داده شده است مصرف انگور از بافت سالم روده بزرگ محافظت می کند. انگور و التهاب، که در آن نشان داده شده است که انگور فعالیت التهابی در سلول های ایمنی بافت چربی را مسدود می کند. برای سلامت مغز، جایی که نشان داده شده است که رژیم غذایی غنی از انگور در برابر آسیب عصبی به دلیل از دست دادن اکسیژن در مغز، و همچنین در برابر اضطراب ناشی از استرس اکسیداتیو و در نتیجه از دست دادن حافظه محافظت می کند. به انگور و سلامت چشم که نشان داده شده است مصرف انگور از شبکیه چشم در برابر آسیب محافظت می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers a thorough review of the scientific research that links the consumption of grapes to better health. The book starts with a basic review of grape biology, including the key families of phytochemicals found in grapes, and where they are found. An overview of the rationale for and subsequent creation of a standardized grape powder for use in basic and clinical research provides insight and understanding regarding its widespread use in grape-specific research today. The remaining chapters each thoroughly examine a key area of health, demonstrating a significant scope of impact on well-being. The book examines the role of grapes in supporting heart health under multiple angles: general cardiovascular effects, as well as specific effects directly linked to atherosclerosis and hypertension. Other emerging and important areas of health are examined, ranging from grapes and cancer, where grape consumption has been shown to protect healthy colon tissue; grapes and inflammation, where grapes have been shown to block inflammatory activity in immune cells of fat tissue; to brain health, where a grape-enriched diet has been shown to protect against neuronal damage due to loss of oxygen in the brain, as well as against oxidative stress-related anxiety and resulting memory loss; to grapes and eye health where grape consumption has been shown to protect the retina from damage.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Grape Anatomy and Physiology....Pages 1-15
Standardized Grape Powder for Basic and Clinical Research....Pages 17-26
Grape Polyphenols in the Prevention of Cardiovascular Disease....Pages 27-52
Grapes and Atherosclerosis....Pages 53-76
Grapes and Inflammation....Pages 77-97
Grapes and Cancer....Pages 99-117
Grapes and Gastrointestinal Health: Implications with Intestinal and Systemic Diseases....Pages 119-138
Grapes and the Brain....Pages 139-161
Grapes and Joint Health....Pages 163-185
Grapes and Urinary Bladder Function....Pages 187-212
Grapes and Vision....Pages 213-235




نظرات کاربران