ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Collaboration in Creative Design: Methods and Tools

دانلود کتاب همکاری در طراحی خلاق: روش ها و ابزارها

Collaboration in Creative Design: Methods and Tools

مشخصات کتاب

Collaboration in Creative Design: Methods and Tools

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319291536, 9783319291550 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 388 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب همکاری در طراحی خلاق: روش ها و ابزارها: رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، طراحی تعامل، طراحی مهندسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Collaboration in Creative Design: Methods and Tools به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همکاری در طراحی خلاق: روش ها و ابزارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همکاری در طراحی خلاق: روش ها و ابزارها



این کتاب تعدادی از روش‌ها، ابزارها و رویکردهای جدید را با هدف کمک به محققان و طراحان در مراحل اولیه فرآیند طراحی، با تمرکز بر نیاز به رویکرد توسعه محصولات تعاملی جدید، سیستم‌ها و مرتبط ارائه می‌کند. خدمات با مشاهده دقیق نیازهای کاربران نهایی بالقوه از طریق اتخاذ رویکرد تفکر طراحی.

گستره وسیعی از رویکردهای طراحی مورد بررسی قرار گرفته است، برخی بر فیزیکی بودن تعامل و محصولات طراحی شده تأکید دارند، برخی دیگر بر طراحی تعاملی تأکید دارند. و تجربه کاربر در حال ظهور (UX) با تمرکز بر ارزش برای کاربر نهایی. فرآیندهای طراحی معاصر و نقش ابزارهای نرم افزاری برای پشتیبانی از طراحی نیز مورد بحث قرار گرفته است. محققان تخصص خود را از طیف گسترده ای از زمینه ها می گیرند و این رویکرد بین رشته ای است که چشم اندازی منحصر به فرد را ارائه می دهد که در نتیجه مجموعه ای انعطاف پذیر از روش ها است که می تواند در طیف گسترده ای از زمینه های طراحی اعمال شود.

تعامل و طراحان UX و متخصصان طراحی محصول همگی همکاری در طراحی خلاق را یک مطالعه ضروری می دانند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book presents a number of new methods, tools, and approaches aimed to assist researchers and designers during the early stages of the design process, focusing on the need to approach the development of new interactive products, systems and related services by closely observing the needs of potential end-users through adopting a design thinking approach.

A wide range of design approaches are explored, some emphasizing on the physicality of interaction and the products designed, others exploring interactive design and the emerging user experience (UX) with a focus on the value to the end-user. Contemporary design processes and the role of software tools to support design are also discussed. The researchers draw their expertise from a wide range of fields and it is this interdisciplinary approach which provides a unique perspective resulting in a flexible collection of methods that can be applied to a wide range of design contexts.

Interaction and UX designers and product design specialists will all find Collaboration in Creative Design an essential read.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Creativity and Collaboration in Early Design....Pages 1-9
Front Matter....Pages 11-11
Two Heads Are Better Than One: Principles for Collaborative Design Practice....Pages 13-31
Probing – Two Perspectives to Participation....Pages 33-51
Supporting Early Design Through Conjoint Trends Analysis Methods and the TRENDS System....Pages 53-72
Front Matter....Pages 73-73
Designing with Cards....Pages 75-95
Combining User Needs and Stakeholder Requirements: The Value Design Method....Pages 97-119
Crowdsourcing User and Design Research....Pages 121-148
Cardboard Modeling: Exploring, Experiencing and Communicating....Pages 149-177
Front Matter....Pages 179-179
STORYPLY: Designing for User Experiences Using Storycraft....Pages 181-210
Storyboards as a Lingua Franca in Multidisciplinary Design Teams....Pages 211-231
Co-Constructing New Concept Stories with Users....Pages 233-249
idAnimate – Supporting Conceptual Design with Animation-Sketching....Pages 251-270
Using Video for Early Interaction Design....Pages 271-293
Front Matter....Pages 295-295
Early Stage Creative Design Collaboration: A Survey of Current Practice....Pages 297-318
Using the Bright Sparks Software Tool During Creative Design Work....Pages 319-335
From the Real to the Virtual: Developing Improved Software Using Design Thinking....Pages 337-349
Design and Data: Strategies for Designing Information Products in Team Settings....Pages 351-378
Decrypting the IT Needs of the Designer During the Creative Stages of the Design Process....Pages 379-393




نظرات کاربران