ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Interdisciplinary Knowledge Organization

دانلود کتاب سازمان دانش بین رشته ای

Interdisciplinary Knowledge Organization

مشخصات کتاب

Interdisciplinary Knowledge Organization

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319301471, 9783319301488 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سازمان دانش بین رشته ای: کاربردهای سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، علم کتابخانه، مدیریت دانش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Interdisciplinary Knowledge Organization به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سازمان دانش بین رشته ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سازمان دانش بین رشته ای



این کتاب رویکرد جدیدی را برای طبقه‌بندی پیشنهاد می‌کند، مزایای بی‌شمار آن را مورد بحث قرار می‌دهد و بیان می‌کند که چگونه چنین رویکردی برای طبقه‌بندی می‌تواند به بهترین شکل دنبال شود. این یک تلاش مشترک برای توسعه دقیق چنین طبقه بندی را تشویق می کند. انگیزه این کتاب افزایش اهمیت بورسیه بین رشته ای در آکادمی، و کاستی های گسترده طرح های سازماندهی دانش موجود در ارائه بورسیه بین رشته ای است. این برای محققان تحقیقات طبقه بندی، سازماندهی دانش، محیط دیجیتال و خود بین رشته ای طراحی شده است. رویکرد توصیه شده یک طبقه‌بندی کلی را با شیوه‌های طبقه‌بندی دامنه خاص ترکیب می‌کند. این کتاب به مجموعه‌ای از نتایج بسیار قوی می‌رسد:

-سیستم‌های طبقه‌بندی موجود در خدمت تحقیقات بین‌رشته‌ای و آموزش ضعیف هستند.

-رویکردی جدید برای طبقه‌بندی، مبتنی بر پدیده‌های مورد مطالعه به جای رشته‌ها. ، کمک هزینه تحصیلی بین رشته ای را بسیار بهتر خواهد کرد. همچنین مزایایی برای بورسیه انضباطی دارد. بنابراین بهره‌وری بورس تحصیلی افزایش می‌یابد.

-این رویکرد جدید کاملاً امکان‌پذیر است. نگرانی های مختلفی که ممکن است مطرح شود هر کدام قابل رسیدگی است. خطوط کلی از اینکه یک طبقه بندی جدید چگونه به نظر می رسد توسعه یافته است.

-این رویکرد جدید ممکن است به عنوان مکمل یا جایگزینی برای سیستم های طبقه بندی موجود باشد.

-تحلیل دامنه می تواند باشد. و باید در تعقیب یک طبقه بندی کلی به کار گرفته شود. این امر به‌ویژه با توجه به حوزه‌های بین‌رشته‌ای مهم خواهد بود.

-اگرچه انگیزه این رویکرد جدید از میان رشته‌ای بودن ناشی می‌شود، اما برای نیازهای وب معنایی و به طور کلی‌تر یک محیط دیجیتالی مناسب‌تر است.

اگرچه تمرکز اصلی کتاب بر روی سیستم‌های طبقه‌بندی است، اکثر فصل‌ها همچنین به چگونگی گسترش تحلیل به اصطلاحنامه‌ها و هستی‌شناسی‌ها می‌پردازند. امکان یک اصطلاحنامه جهانی بررسی شده است. طبقه بندی ارائه شده دارای بسیاری از مزایایی است که در هستی شناسی ها برای وب معنایی جستجو می شود. بنابراین، این کتاب مورد توجه محققانی است که در این زمینه‌ها کار می‌کنند.



توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book proposes a novel approach to classification, discusses its myriad advantages, and outlines how such an approach to classification can best be pursued. It encourages a collaborative effort toward the detailed development of such a classification. This book is motivated by the increased importance of interdisciplinary scholarship in the academy, and the widely perceived shortcomings of existing knowledge organization schemes in serving interdisciplinary scholarship. It is designed for scholars of classification research, knowledge organization, the digital environment, and interdisciplinarity itself. The approach recommended blends a general classification with domain-specific classification practices. The book reaches a set of very strong conclusions:

-Existing classification systems serve interdisciplinary research and teaching poorly.

-A novel approach to classification, grounded in the phenomena studied rather than disciplines, would serve interdisciplinary scholarship much better. It would also have advantages for disciplinary scholarship. The productivity of scholarship would thus be increased.

-This novel approach is entirely feasible. Various concerns that might be raised can each be addressed. The broad outlines of what a new classification would look like are developed.

-This new approach might serve as a complement to or a substitute for existing classification systems.

-Domain analysis can and should be employed in the pursuit of a general classification. This will be particularly important with respect to interdisciplinary domains.

-Though the impetus for this novel approach comes from interdisciplinarity, it is also better suited to the needs of the Semantic Web, and a digital environment more generally.

Though the primary focus of the book is on classification systems, most chapters also address how the analysis could be extended to thesauri and ontologies. The possibility of a universal thesaurus is explored. The classification proposed has many of the advantages sought in ontologies for the Semantic Web. The book is therefore of interest to scholars working in these areas as well.




فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
The Importance of Interdisciplinary Research and Teaching....Pages 1-33
The Needs of Interdisciplinary Research....Pages 35-64
The Nature of Knowledge Organization Systems to Serve Interdisciplinarity....Pages 65-91
Phenomenon Versus Discipline-Based Classification....Pages 93-110
The Feasibility of Developing Such Knowledge Organization Systems....Pages 111-129
Domain Oriented Interdisciplinarity....Pages 131-150
How to Develop a KOS to Serve Interdisciplinarity....Pages 151-170
Benefits of a Comprehensive Phenomenon-Based Classification....Pages 171-185
Responding to Potential Theoretical Critiques....Pages 187-208
Concluding Remarks and the Next Steps....Pages 209-222
Back Matter....Pages 223-227




نظرات کاربران