ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Research on Teaching and Learning Probability

دانلود کتاب تحقیق در مورد آموزش و احتمال یادگیری

Research on Teaching and Learning Probability

مشخصات کتاب

Research on Teaching and Learning Probability

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: ICME-13 Topical Surveys 
ISBN (شابک) : 9783319316246, 9783319316253 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 40 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 672 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تحقیق در مورد آموزش و احتمال یادگیری: آموزش ریاضی، تدریس و آموزش معلمان، یادگیری و آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Research on Teaching and Learning Probability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیق در مورد آموزش و احتمال یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیق در مورد آموزش و احتمال یادگیری



این کتاب حجم وسیعی از تحقیقات مربوط به احتمال آموزش و یادگیری را که برای بیش از 50 سال در رشته‌های مختلف انجام شده است، خلاصه می‌کند. این با ترکیبی از مهم ترین تفسیرهای احتمالی در طول تاریخ آغاز می شود: دیدگاه های شهودی، کلاسیک، مکرر، ذهنی، گرایش منطقی و دیدگاه های بدیهی. این برنامه کاربردهای احتمالی، مشکلات فلسفی، و همچنین پتانسیل و سطح علاقه آنها را در سطوح مختلف آموزشی مورد بحث قرار می دهد. در ادامه، این کتاب ویژگی‌های اصلی تفکر و استدلال احتمالی، از جمله تضاد با منطق کلاسیک، ویژگی‌های زبان احتمال، نقش شهود، و همچنین پارادوکس‌ها و ارتباط مدل‌سازی را شرح می‌دهد. این تحلیلی از تفاوت‌های بین شرطی‌سازی و علیت، بیان تنوع در داده‌ها به عنوان مجموع تغییرات تصادفی و علی، و همچنین تفکر احتمالی در مقابل آماری ارائه می‌کند. این با تجزیه و تحلیل نقش احتمالات و حضور اصلی در برنامه های درسی مدارس و طرح کلی انتظارات محوری در دستورالعمل های برنامه درسی اخیر در سطوح ابتدایی، متوسطه و دبیرستان در چندین کشور دنبال می شود. این کتاب به تفصیل سه دوره تحقیقاتی مختلف را در مورد شهود دانش‌آموزان و افراد و مشکلات مربوط به احتمال طبقه‌بندی و مورد بحث قرار می‌دهد: تحقیقات اولیه متمرکز بر رشد شناختی، دوره‌ای از برنامه‌های اکتشافی و سوگیری‌ها، و دوره کنونی که با کانون‌ها، رویکردها مشخص شده است. و چارچوب های نظری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book summarizes the vast amount of research related to teaching and learning probability that has been conducted for more than 50 years in a variety of disciplines. It begins with a synthesis of the most important probability interpretations throughout history: intuitive, classical, frequentist, subjective, logical propensity and axiomatic views. It discusses their possible applications, philosophical problems, as well as their potential and the level of interest they enjoy at different educational levels. Next, the book describes the main features of probabilistic thinking and reasoning, including the contrast to classical logic, probability language features, the role of intuitions, as well as paradoxes and the relevance of modeling. It presents an analysis of the differences between conditioning and causation, the variability expression in data as a sum of random and causal variations, as well as those of probabilistic versus statistical thinking. This is followed by an analysis of probability’s role and main presence in school curricula and an outline of the central expectations in recent curricular guidelines at the primary, secondary and high school level in several countries. This book classifies and discusses in detail the three different research periods on students’ and people’s intuitions and difficulties concerning probability: early research focused on cognitive development, a period of heuristics and biases programs, and the current period marked by a multitude of foci, approaches and theoretical frameworks.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vii
Research on Teaching and Learning Probability....Pages 1-33




نظرات کاربران