ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Innovative Business Education Design for 21st Century Learning

دانلود کتاب طراحی خلاقانه آموزش کسب و کار برای یادگیری قرن بیست و یکم

Innovative Business Education Design for 21st Century Learning

مشخصات کتاب

Innovative Business Education Design for 21st Century Learning

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: , , ,   
سری: Advances in Business Education and Training 
ISBN (شابک) : 9783319326207, 9783319326221 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: XII, 143
[149] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 1


در صورت تبدیل فایل کتاب Innovative Business Education Design for 21st Century Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی خلاقانه آموزش کسب و کار برای یادگیری قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی خلاقانه آموزش کسب و کار برای یادگیری قرن بیست و یکم



این جلد دو جنبه از تغییر در آموزش عالی را بررسی می‌کند: عوامل کلان حاکم و تأثیرگذار بر محیط سازمانی، و مسائل خرد که در خود مؤسسات اتفاق می‌افتد. بخش اول کتاب به بررسی برخی از مسائل خرد می‌پردازد که بر آموزش تجارت و اقتصاد تأثیر می‌گذارند. این بازتاب ها و تجزیه و تحلیل نقش ها و ارزش های آموزشی، افزایش تجربه یادگیری دانش آموز با فناوری و تجربیات دنیای واقعی، و آنچه دانش آموزان می خواهند و نیاز به یادگیری دارند را ارائه می دهد. بخش دوم کتاب به محیط سازمانی گسترده‌تر تغییر می‌پردازد - تغییر در ارزش‌ها، ذینفعان جدید، و تغییر تمرکز به سمت توسعه مهارت‌هایی که دانش‌آموزان برای موفقیت در کسب‌وکار نیاز دارند. این کتاب ماهیت متقابل این تغییرات را برجسته می‌کند و نشان می‌دهد که هر دو جنبه در ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دانش‌آموزان مهم هستند تا بتوانند در یک جامعه جهانی قرن بیست و یکم شرکت کنند. تمرکز آن بر بین رشته ای، ساختارهای برنامه درسی و تغییر ذینفعان به تجزیه و تحلیل نقش ها و مدل های آموزش تجارت و اقتصاد در رسیدگی به نیازهای محیط جهانی امروز کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume explores two aspects of change within higher education: macro factors governing and influencing the institutional environment, and micro issues taking place within the institutions themselves. The first part of the book examines some of the micro issues that influence business and economics pedagogy. It presents reflections and analyses of teaching roles and values, the enhancement of the student learning experience with technology and real world experiences, and what students want and need to learn. The second part of the book looks at the wider institutional environment of change – the shifts in values, new stakeholders, and a change of focus toward developing skills students need to succeed in business. The book highlights the inter-related nature of these changes and shows that both aspects are important in motivating and inspiring students to be able participants in a 21st century global society. Its focus on interdisciplinarity, curriculum structures, and changing stakeholders helps to analyse the roles and models of business and economics education in addressing the needs of today’s global environment.





نظرات کاربران