ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Smart Education and e-Learning 2016

دانلود کتاب آموزش هوشمند و آموزش الکترونیکی 2016

Smart Education and e-Learning 2016

مشخصات کتاب

Smart Education and e-Learning 2016

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Smart Innovation, Systems and Technologies 59 
ISBN (شابک) : 9783319396897, 9783319396903 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 618 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش هوشمند و آموزش الکترونیکی 2016: هوش محاسباتی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Smart Education and e-Learning 2016 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش هوشمند و آموزش الکترونیکی 2016 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش هوشمند و آموزش الکترونیکی 2016



این کتاب شامل مشارکت‌های ارائه شده در سومین کنفرانس بین‌المللی KES در مورد آموزش هوشمند و یادگیری الکترونیکی هوشمند است که در پانزدهم ژوئن در پورتو د لا کروز، تنریف، اسپانیا برگزار شد. -17، 2016. این کتاب در مجموع شامل 56 فصل کتاب بررسی شده است که در چندین بخش گروه بندی شده است: بخش 1 - دانشگاه هوشمند: مدل سازی مفهومی، بخش 2 - آموزش هوشمند: تحقیقات و مطالعات موردی، بخش 3 - یادگیری الکترونیکی هوشمند ، قسمت 4 – آموزش هوشمند: سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری و قسمت 5 – فناوری هوشمند به عنوان منبعی برای بهبود آموزش و آموزش حرفه ای. ما بر این باوریم که این کتاب به عنوان منبع مفیدی از داده های تحقیقاتی و اطلاعات ارزشمند برای اساتید، محققین، دکتری خواهد بود. دانش‌آموزان، مدیران و شاغلان - کسانی که به حوزه‌های نوآورانه آموزش هوشمند و یادگیری الکترونیکی هوشمند علاقه‌مند هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book contains the contributions presented at the 3rd international KES conference on Smart Education and Smart e-Learning, which took place in Puerto de la Cruz, Tenerife, Spain, June 15-17, 2016. It contains a total of 56 peer-reviewed book chapters that are grouped into several parts: Part 1 - Smart University: Conceptual Modeling, Part 2 – Smart Education: Research and Case Studies, Part 3 – Smart e-Learning, Part 4 – Smart Education: Software and Hardware Systems, and Part 5 – Smart Technology as a Resource to Improve Education and Professional Training. We believe that the book will serve as a useful source of research data and valuable information for faculty, scholars, Ph.D. students, administrators, and practitioners - those who are interested in innovative areas of smart education and smart e-learning.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
Smart University Taxonomy: Features, Components, Systems....Pages 3-14
Smart Universities, Smart Classrooms and Students with Disabilities....Pages 15-27
Innovative Approaches Toward Smart Education at National Institute of Technology, Gifu College....Pages 29-38
University Smart Guidance Counselling....Pages 39-49
Teacher’s Role in a Smart Learning Environment—A Review Study....Pages 51-59
Toward Smart Value Co-education....Pages 61-71
Smart University Management Based on Process Approach and IT-Standards....Pages 73-82
A Formal Algebraic Approach to Modeling Smart University as an Efficient and Innovative System....Pages 83-96
Conceptual Framework for Feedback Automation in SLEs....Pages 97-107
Development of Smart-System of Distance Learning of Visually Impaired People on the Basis of the Combined of OWL Model....Pages 109-118
Front Matter....Pages 119-119
Data Mining of Students’ Behaviors in Programming Exercises....Pages 121-133
Social Network Sites as a Good Support for Study Purposes....Pages 135-143
Design and Application of MOOC “Methods and Algorithms of Graph Theory” on National Platform of Open Education of Russian Federation....Pages 145-154
A Framework for Human Learning Ability Study Using Simultaneous EEG/fNIRS and Portable EEG for Learning and Teaching Development....Pages 155-165
A Conceptual Framework for Knowledge Creation Based on Constructed Meanings Within Mentor-Learner Conversations....Pages 167-177
Inductive Teaching and Problem-Based Learning as Significant Training Tools in Electrical Engineering....Pages 179-188
A Supporting Service in Teacher Training: Virtual Newspaper....Pages 189-201
Participation in State R&D Projects Jointly with Industrial Enterprises: Factor in Employability Improving of University Graduates....Pages 203-211
On-Line Formative Assessment: Teaching Python in French CPGE....Pages 213-223
PageRank Algorithm to Improve the Peer-Led Team Learning Pedagogical Approach....Pages 225-234
Front Matter....Pages 119-119
Developing Computational Thinking Abilities Instead of Digital Literacy in Primary and Secondary School Students....Pages 235-245
Innovations in Subjects Knowledge Technologies....Pages 247-254
Economic Aspects of the Introduction of the SMART Technology into Kindergartens and Primary Schools—Czech National and Local Scene....Pages 255-265
Front Matter....Pages 267-267
An Integrative Approach of E-Learning: From Consumer to Prosumer....Pages 269-279
Using E-Learning in Teaching Economics at Universities of the Czech Republic....Pages 281-290
The Gamification Model for E-Learning Participants Engagement....Pages 291-301
RLCP-Compatible Virtual Laboratories in Computer Science....Pages 303-314
Combining Science with Art to Educate and Motivate Patients Prior to Colorectal Cancer Screening....Pages 315-328
Tangible Interfaces for Cognitive Assessment and Training in Children: LogicART....Pages 329-338
On the Process of Mobile-Assisted Teaching and Learning at FIM UHK—Analysis and Reflection....Pages 339-350
Assessment of Outcomes in Collaborative Project-Based Learning in Online Courses....Pages 351-361
Vagrant Virtual Machines for Hands-On Exercises in Massive Open Online Courses....Pages 363-373
Sequencing Educational Contents Using Clustering and Ant Colony Algorithms....Pages 375-385
Students’ Assessment Preferences in ESP in the Smart Learning Environment....Pages 387-396
Smart Technologies in Psycho-Oriented Strategies of Adaptive Education....Pages 397-404
Elderly People and Their Use of Smart Technologies: Benefits and Limitations....Pages 405-412
Front Matter....Pages 413-413
Smart Classroom....Pages 415-422
Creating a Smart Virtual Reality Simulator for Sports Training and Education....Pages 423-433
Using Embedded Robotic Platform and Problem-Based Learning for Engineering Education....Pages 435-445
Learning Object Assembly Based on Learning Styles....Pages 447-462
Front Matter....Pages 413-413
Transmedia Storytelling for Social Integration of Children with Cognitive Disabilities....Pages 463-471
Application of Semantic Web Technologies to Facilitate Use of E-Learning System on Mobile Devices....Pages 473-484
Applications of Innovative “Active Learning” Strategy in “Control Systems” Curriculum....Pages 485-494
Learning Strategies for Cryptography Using Embedded Systems....Pages 495-505
Introducing Smart Technologies for Teaching and Learning of Fundamental Disciplines....Pages 507-514
Redefining Knowledge Management Education with the Support of Personal Knowledge Management Devices....Pages 515-525
Interactive Educational System Based on Generative Approach, and the Problem of Answer Checking....Pages 527-537
Front Matter....Pages 539-539
Smart Technologies in Foreign Language Students’ Autonomous Learning....Pages 541-551
Formation of the Individual Learning Path in the Information and Educational School Environment....Pages 553-562
Information Education in Russia....Pages 563-571
Implementation of the Internet for Educational Purposes....Pages 573-583
Assessment of Levels of Formation of Competence of Students as Users of Information and Communication Technology in the Field of Health Care....Pages 585-593
Intelligent System of Training and Control of Knowledge, Based on Adaptive Semantic Models....Pages 595-603
Use of Electronic Mind Maps for Creation of Flexible Educational Information Environments....Pages 605-615
Exploiting the Characteristics of Lecturers Based on Faculty Performance Evaluation Forms....Pages 617-629
Teaching Big Data Technology Practices in Cloud Environment....Pages 631-639
Back Matter....Pages 641-643




نظرات کاربران