ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computer Games: Fourth Workshop on Computer Games, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, Held in Conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, July 26-27, 2015, Revised Selected Papers

دانلود کتاب بازی های کامپیوتری: کارگاه چهارم در مورد بازی های رایانه ای، CGW 2015 و کارگاه چهارم اطلاعات عمومی در نمایندگی های بازی GIGA 2015، همراه با 24TH کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوینس آیرس، آرژانتین، 26 ژوئیه -27، 2015، مقالات منتخب تجدید نظر شده

Computer Games: Fourth Workshop on Computer Games, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, Held in Conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, July 26-27, 2015, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Computer Games: Fourth Workshop on Computer Games, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, Held in Conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, July 26-27, 2015, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Communications in Computer and Information Science 614 
ISBN (شابک) : 9783319394015, 9783319394022 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 188 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازی های کامپیوتری: کارگاه چهارم در مورد بازی های رایانه ای، CGW 2015 و کارگاه چهارم اطلاعات عمومی در نمایندگی های بازی GIGA 2015، همراه با 24TH کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوینس آیرس، آرژانتین، 26 ژوئیه -27، 2015، مقالات منتخب تجدید نظر شده: هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، محاسبات شخصی، ریاضیات محاسبات، تئوری محاسبات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Computer Games: Fourth Workshop on Computer Games, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, Held in Conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, July 26-27, 2015, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازی های کامپیوتری: کارگاه چهارم در مورد بازی های رایانه ای، CGW 2015 و کارگاه چهارم اطلاعات عمومی در نمایندگی های بازی GIGA 2015، همراه با 24TH کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوینس آیرس، آرژانتین، 26 ژوئیه -27، 2015، مقالات منتخب تجدید نظر شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازی های کامپیوتری: کارگاه چهارم در مورد بازی های رایانه ای، CGW 2015 و کارگاه چهارم اطلاعات عمومی در نمایندگی های بازی GIGA 2015، همراه با 24TH کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، بوینس آیرس، آرژانتین، 26 ژوئیه -27، 2015، مقالات منتخب تجدید نظر شده



این کتاب مجموعه مقالات داوری چهارمین کارگاه بازی‌های رایانه‌ای، CGW 2015، و چهارمین کارگاه هوش عمومی در عوامل بازی‌سازی، GIGA 2015 است که همزمان با بیست و چهارمین کنفرانس بین‌المللی هوش مصنوعی، IJCAI 2015، برگزار شد. بوئنوس آیرس، آرژانتین، در ژوئیه 2015. 12 مقاله کامل اصلاح شده ارائه شده به دقت بررسی و از بین 27 مورد ارسالی انتخاب شدند. این مقاله به تمام جنبه های هوش مصنوعی و بازی های رایانه ای می پردازد. آنها درباره موضوعاتی مانند روش های مونت کارلو بحث می کنند. جستجوی اکتشافی؛ بازی های تخته ای؛ بازی های کارتی؛ بازی های ویدیویی؛ بازی های اطلاعاتی کامل و ناقص؛ پازل و بازی های تک نفره; بازی های چند نفره؛ تئوری بازی های ترکیبی؛ برنامه های کاربردی؛ خلاقیت محاسباتی؛ نظریه بازی های محاسباتی; ارزیابی و تحلیل؛ طراحی بازی؛ بازنمایی دانش؛ فراگیری ماشین؛ سیستم های چند عاملی؛ مدل سازی حریف؛ برنامه ریزی؛ استدلال؛ جستجو کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the refereed proceedings of the Fourth Computer Games Workshop, CGW 2015, and the Fourth Workshop on General Intelligence in Game-Playing Agents, GIGA 2015, held in conjunction with the 24th International Conference on Artificial Intelligence, IJCAI 2015, Buenos Aires, Argentina, in July 2015.The 12 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from 27 submissions. The papers address all aspects of artificial intelligence and computer game playing. They discuss topics such as Monte-Carlo methods; heuristic search; board games; card games; video games; perfect and imperfect information games; puzzles and single player games; multi-player games; combinatorial game theory; applications; computational creativity; computational game theory; evaluation and analysis; game design; knowledge representation; machine learning; multi-agent systems; opponent modeling; planning; reasoning; search.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XII
Front Matter....Pages 1-1
Challenges and Progress on Using Large Lossy Endgame Databases in Chinese Checkers....Pages 3-15
Sequential Halving for Partially Observable Games....Pages 16-29
An Experimental Investigation on the Pancake Problem....Pages 30-43
485 – A New Upper Bound for Morpion Solitaire....Pages 44-59
Multi-agent Retrograde Analysis....Pages 60-70
The Surakarta Bot Revealed....Pages 71-82
Learning to Trade in Strategic Board Games....Pages 83-95
Argumentative AI Director Using Defeasible Logic Programming....Pages 96-111
Front Matter....Pages 113-113
On the Cross-Domain Reusability of Neural Modules for General Video Game Playing....Pages 115-129
The GRL System: Learning Board Game Rules with Piece-Move Interactions....Pages 130-148
Creating Action Heuristics for General Game Playing Agents....Pages 149-164
Space-Consistent Game Equivalence Detection in General Game Playing....Pages 165-177
Back Matter....Pages 179-179




نظرات کاربران