ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Post, Mine, Repeat: Social Media Data Mining Becomes Ordinary

دانلود کتاب پست، من، تکرار: داده کاوی رسانه های اجتماعی عادی می شود

Post, Mine, Repeat: Social Media Data Mining Becomes Ordinary

مشخصات کتاب

Post, Mine, Repeat: Social Media Data Mining Becomes Ordinary

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781137353979, 9781137353986 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 270 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پست، من، تکرار: داده کاوی رسانه های اجتماعی عادی می شود: رسانه های اجتماعی، رسانه و ارتباطات، داده کاوی و کشف دانش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Post, Mine, Repeat: Social Media Data Mining Becomes Ordinary به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پست، من، تکرار: داده کاوی رسانه های اجتماعی عادی می شود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پست، من، تکرار: داده کاوی رسانه های اجتماعی عادی می شود



در این کتاب، هلن کندی استدلال می‌کند که با عادی شدن روزافزون داده‌کاوی رسانه‌های اجتماعی، با پست کردن، استخراج و تکرار، روابط داده‌های جدیدی پدیدار می‌شوند. این روابط داده های جدید با میل گسترده به اعداد و پیامدهای نگران کننده این میل و همچنین امکان انجام کار خوب با داده ها و مقاومت در برابر قدرت داده ها، نگرانی های جدید و قدیمی و بی ثباتی و تضاد مشخص می شود. کندی با تکیه بر تحقیقات اقدام با سازمان‌های بخش دولتی، مصاحبه با شرکت‌های بینش اجتماعی تجاری و مشتریان آنها، گروه‌های متمرکز با کاربران رسانه‌های اجتماعی و سایر تحقیقات، گزارشی جذاب و مفصل از زندگی با داده‌کاوی رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌هایی که این شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند، ارائه می‌کند. بافت زندگی روزمره.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this book, Helen Kennedy argues that as social media data mining becomes more and more ordinary, as we post, mine and repeat, new data relations emerge. These new data relations are characterised by a widespread desire for numbers and the troubling consequences of this desire, and also by the possibility of doing good with data and resisting data power, by new and old concerns, and by instability and contradiction. Drawing on action research with public sector organisations, interviews with commercial social insights companies and their clients, focus groups with social media users and other research, Kennedy provides a fascinating and detailed account of living with social media data mining inside the organisations that make up the fabric of everyday life.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Social Media Data Mining Becomes Ordinary....Pages 1-17
Why Study Social Media Data Mining?....Pages 19-39
What Should Concern Us About Social Media Data Mining? Key Debates....Pages 41-66
Public Sector Experiments with Social Media Data Mining....Pages 67-97
Commercial Mediations of Social Media Data....Pages 99-127
What Happens to Mined Social Media Data?....Pages 129-157
Fair Game? User Evaluations of Social Media Data Mining....Pages 159-187
Doing Good with Data: Alternative Practices, Elephants in Rooms....Pages 189-219
New Data Relations and the Desire for Numbers....Pages 221-236
Back Matter....Pages 237-262




نظرات کاربران