دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Andy Wales, Matthew Gorman, Dunstan Hope (auth.) سری: ISBN (شابک) : 9781349590193, 9780230281486 ناشر: Palgrave Macmillan UK سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 189 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشاغل بزرگ ، مسئولیت های بزرگ: از شرور تا بینندگان: چگونه شرکت ها با بزرگترین چالش های جهان روبرو هستند: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، اخلاق تجاری
در صورت تبدیل فایل کتاب Big Business, Big Responsibilities: From Villains to Visionaries: How Companies are Tackling the World’s Greatest Challenges به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مشاغل بزرگ ، مسئولیت های بزرگ: از شرور تا بینندگان: چگونه شرکت ها با بزرگترین چالش های جهان روبرو هستند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کسب و کار بزرگ اغلب از نظر محیطی یا رفاه اجتماعی به عنوان یک شرور در نظر گرفته می شود. اما برخی از مشاغل پیشرو در حال تبدیل شدن به رهبران مبارزه با تغییرات آب و هوایی و حامیان حقوق بشر هستند. این کتاب توضیح میدهد که چرا این اکنون بخش اصلی استراتژی است و نه صرفاً بشردوستی برای این مشاغل.
Big business is often seen as the villain in terms of the environment or social wellbeing. But some leading businesses are becoming leaders in the fight against climate change and protectors of human rights. This book explains why this is now a core part of strategy and not just philanthropy for these businesses.
Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-14
Front Matter....Pages 15-15
The scale of the challenge for change....Pages 17-28
Changing course: how big business began to lead....Pages 29-43
The new collaboration zone....Pages 44-59
Beware the power of the naysayers....Pages 60-72
Front Matter....Pages 73-73
Looking beyond the label....Pages 75-86
New responsibilities in the networked age....Pages 87-102
Innovation, regulation and complexity....Pages 103-115
Front Matter....Pages 117-117
The government of big business....Pages 119-133
Everyday champions....Pages 134-148
Conclusion: The view from here — a vision for successful companies in a sustainable world....Pages 149-171
Back Matter....Pages 172-184