ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Luxury the Chinese Way: New Competitive Scenario

دانلود کتاب لوکس به روش چینی: سناریوی رقابتی جدید

Luxury the Chinese Way: New Competitive Scenario

مشخصات کتاب

Luxury the Chinese Way: New Competitive Scenario

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349711239, 9781137537751 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 196 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 726 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب لوکس به روش چینی: سناریوی رقابتی جدید: بازاریابی، تجارت بین‌الملل، مدیریت نوآوری/فناوری، سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار، اقتصاد بین‌الملل، تجارت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Luxury the Chinese Way: New Competitive Scenario به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لوکس به روش چینی: سناریوی رقابتی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
The Birth of Luxury in China and Trends since Imperial Times....Pages 15-25
The Impact of Cultural Values and Habits on the Luxury Market....Pages 26-37
Chinese Institutional and Legal Barriers to the Development of a Luxury Industry....Pages 38-48
The Chinese Aesthetic and the New Creative Movement from East to West....Pages 49-59
Front Matter....Pages 61-61
The Impact of Geographical Expansion and New Urban Dynamics on Client Segmentation....Pages 63-73
One-, Two-, and Multiple-Segment Chinese Luxury Clients and the Rise of the Middle Class....Pages 74-85
Digital Innovation and Its Key Role in Chinese Luxury Consumption....Pages 86-97
The Chinese Luxury Client: Current Profile and New Attitudes....Pages 98-110
Front Matter....Pages 111-111
Luxury Tourism: The New Shopping Perspective....Pages 113-122
The Identity of International Luxury Brands....Pages 123-133
Chinese Luxury Brands: The New Creative Phase and Identity in the Local Market....Pages 134-144
“Chineseness” in Luxury: Future Challenges and Perspectives....Pages 145-155
Conclusion....Pages 156-166
Back Matter....Pages 167-185




نظرات کاربران