ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Enterprises: An Organizational Perspective

دانلود کتاب شرکت های اجتماعی: یک دیدگاه سازمانی

Social Enterprises: An Organizational Perspective

مشخصات کتاب

Social Enterprises: An Organizational Perspective

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349347575, 9781137035301 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 269 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شرکت های اجتماعی: یک دیدگاه سازمانی: مدیریت، سازمان، کارآفرینی، کسب و کار کوچک، استراتژی کسب و کار/رهبری، اقتصاد، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Enterprises: An Organizational Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شرکت های اجتماعی: یک دیدگاه سازمانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شرکت های اجتماعی: یک دیدگاه سازمانی



دیدگاه سازمانی شرکت‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد که به ما امکان می‌دهد مسائلی مانند ساختار حاکم، شیوه‌های عملکرد و استراتژی‌های بازاریابی آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و شروع به تدوین برخی ساختارهای نظری در مورد چگونگی بقا و شکوفایی این نهادها کنیم. /p>


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Presents an organizational perspective of social enterprises, which allows us to analyze issues such as their governing structure, their modes of operation and their marketing strategies, and to begin to formulate some theoretical constructs on how these entities can survive and thrive.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Introduction....Pages 1-15
Front Matter....Pages 17-17
The State of Theory and Research on Social Enterprises....Pages 19-46
Social Enterprises and Social Categories....Pages 47-70
Conceptions of Social Enterprise in Europe: A Comparative Perspective with the United States....Pages 71-90
Defining Social Enterprise across Different Contexts: A Conceptual Framework Based on Institutional Factors....Pages 91-117
Front Matter....Pages 119-119
Managing Conflicting Institutional Logics: Social Service versus Market....Pages 121-143
The Phenomenon of Social Businesses: Some Insights from Israel....Pages 144-161
Social Enterprise in Mixed-Form Fields: Challenges and Prospects....Pages 162-184
Chasing the Double-Bottom Line: Fair Trade and the Elusive Win—win....Pages 185-197
Mission Control: Examining the Institutionalization of New Legal Forms of Social Enterprise in Different Strategic Action Fields....Pages 198-221
Postscript: The Legitimacy of Social Entrepreneurship: Reflexive Isomorphism in a Pre-paradigmatic Field....Pages 222-247
Back Matter....Pages 249-253




نظرات کاربران