دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Thomas F. Cleary
سری:
ISBN (شابک) : 082480824X
ناشر: University of Hawaii Press
سال نشر: 1983
تعداد صفحات: 231
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Entry into the Inconceivable An Introduction to Hua-Yen Buddhism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ورود به غیر قابل درک مقدمه ای بر بودیسم هوآ ین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بودیسم که حدود دو و نیم هزار سال پیش نظاممند شد، یکی از قدیمیترین ادیان روی زمین است. متعاقباً از طریق حوزههای فرهنگی متعدد در آسیا گسترش یافت و بیش از یک فلسفه به مجموعهای از بسیاری از نظامهای فلسفی تبدیل شد که طیف گستردهای از باورها و اعمال را در بر میگرفت. با این حال، به طور کلی، می توان گفت که همه اشکال بودیسم شامل سه حوزه یادگیری است: اخلاق، روش های تمرکز، و بینش تحلیلی. این سه حوزه یادگیری از یکدیگر پشتیبانی می کنند، تقویت می کنند و تکمیل می کنند و از طریق تعامل و توسعه متقابل آنها است که هدف بودیسم تحقق استعدادهای انسانی است. مطابق با این سه حوزه یادگیری، ادبیات بودایی شامل سه نوع کلی مطالب است: احکام، متون مقدس، و رساله های فلسفی. به دلیل در هم تنیدگی سه حوزه یادگیری، متون مقدس و رساله ها شامل مطالب اخلاقی و نیز اصول مراقبه و تحلیلی است. کتاب مقدس به عنوان آموزه ای که از مراقبه های بودا پدید می آید، ارائه می شود. اگرچه متون مقدس بسیار زیادی وجود دارد، اما مکاتب اصلی بودیسم که در چین پدید آمدند و در سراسر آسیای شرقی گسترش یافتند، معمولاً بر یک یا چند متون اساسی متمرکز بودند. از جمله مدارس اصلی بودیسم در چین، مدرسه ای بود که به نام Hua-yen-Garland یا تزئین گل شناخته می شد. بر اساس کتاب مقدس گسترده ای به این نام، تعلیم هوآین یکی از تاج های بودیسم است. این جلد مقدمه ای بر فلسفه، مراقبه و اخلاق بودیسم هوآین است که در آثار تبیین کنندگان بزرگ آن در عصر طلایی بودیسم چینی بیان شده است.
BUDDHISM, systematized some two and a half thousand years ago, is one of the oldest religions on earth. Subsequently spreading over Asia through numerous cultural spheres, it became, more than a philosophy, a body of many philosophical systems embracing a wide variety of beliefs and practices. Generally speaking, however, it may be said that all forms of Buddhism comprise three spheres of learning: ethics, concentration methods, and analytic insight. These three spheres of learning support, enhance, and complete one another, and it is through their mutual interaction and development that Buddhism aims to realize human potential. Corresponding to these three spheres of learning, Buddhist literature includes three general types of material: precepts, scriptures, and philosophical treatises. Because of the interweaving of the three fields of learning, scriptures and treatises include ethical material as well as meditational and analytic principles. Scriptures are presented as the teaching emerging from the meditations of the Buddha. Although there are a great many scriptures, the major schools of Buddhism which arose in China and spread throughout East Asia usually concentrated on one or more as basic texts. Among the principal schools of Buddhism in China was the school known as Hua-yen-Garland or Flower Ornament. Based on a vast scripture by that name, the Huayen teaching is one of the crowns of Buddhism. This volume is an introduction to the philosophy, meditation, and ethics of Hua-yen Buddhism as set forth in the works of its great expositors in the golden age of Chinese Buddhism.