ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Estrategias argumentativas en el discurso periodístico

دانلود کتاب استراتژی های استدلالی در گفتمان روزنامه نگاری

Estrategias argumentativas en el discurso periodístico

مشخصات کتاب

Estrategias argumentativas en el discurso periodístico

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Studien zur romanischen Sprachwissenschaft und interkulturellen Kommunikation 63 
ISBN (شابک) : 3631594232, 9783631594230 
ناشر: Peter Lang GmbH 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 225 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب استراتژی های استدلالی در گفتمان روزنامه نگاری: زبان شناسی، واژه ها، زبان و گرامر، مرجع، سخنوری عمومی، واژه ها، زبان و گرامر، مرجع، روزنامه نگاری و غیرداستانی، نوشتن، نوشتن، راهنمای پژوهش و انتشار، مرجع، زبان شناسی، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، کتاب های تخصصی اسپانیایی، زبان های خارجی، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی، روزنامه نگاری، ارتباطات و روزنامه نگاری، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Estrategias argumentativas en el discurso periodístico به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب استراتژی های استدلالی در گفتمان روزنامه نگاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب استراتژی های استدلالی در گفتمان روزنامه نگاری

این مجلد شامل آثار مختلفی در زمینه گفتمان ژورنالیستی است که از رویکردهای مختلف انجام شده است. ژانرهایی که به طور کلی گفتمان عمومی کنونی را تشکیل می دهند، موضوع مطالعه جالبی برای رشته هایی مانند بلاغت، نظریه ژانرهای روزنامه نگاری، تحلیل گفتمان و سایر زمینه های زبان شناسی هستند. همیشه در رابطه با استدلال - صریح و ضمنی - چهره‌های بلاغی، جنبه‌های چند صدایی متن، عناصر منسجم و سایر پدیده‌هایی که به بار استینامی و متقاعدکننده اخبار، متون تفسیری و نظری به زبان اسپانیایی کمک می‌کنند، در اینجا پرداخته می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Este volumen acoge diversos trabajos sobre el discurso periodístico realizados desde distintos enfoques. Los géneros que conforman el discurso público actual por excelencia constituyen un interesante objeto de estudio para disciplinas como la Retórica, la Teoría de los Géneros Periodísticos, el Análisis del Discurso, y otros ámbitos de la Lingüística. Siempre en relación con la argumentación - explícita e implícita - se abordan aquí figuras retóricas, aspectos de polifonía textual, elementos cohesivos y otros fenómenos que contribuyen a la carga apelativa y persuasiva de los textos periodísticos noticiosos, interpretativos y de opinión en español.



فهرست مطالب

Miguel Ángel Garrido Gallardo: Retórica y periodismo
Pilar Martínez-Costa: Estrategias argumentativas en el comentario radiofónico
Sira Hernández Corchete y Beatriz Gómez Baceiredo: Fábula y argumentación: la ficción como estrategia persuasiva en el discurso periodístico de opinión
Manuel Casado Velarde: Algunas estrategias para la desautorización del discurso ajeno en la prensa
Concepción Martínez Pasamar: Donde dije digo digo Diego: un recurso de desautorización en la prensa
Ramón González Ruiz: Gramática y discurso: nominalización y construcción discursiva en las noticias periodísticas
Carmen Llamas Saíz: Argumentación en la noticia periodística: el caso de la anáfora conceptual metafórica
Carmela Pérez Salazar: Estrategias focalizadoras en la prensa escrita. El caso de máxime e inclusive
Fernando López Pan: La oralidad fingida y la construcción de columnista como personaje. Dos estrategias para la construcción del ethos del columnista




نظرات کاربران