ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Huxley’s Church and Maxwell’s Demon: From Theistic Science to Naturalistic Science

دانلود کتاب کلیسای هاکسلی و شیاطین ماکسول: از علم تئوریک گرفته تا علوم طبیعت گرایی

Huxley’s Church and Maxwell’s Demon: From Theistic Science to Naturalistic Science

مشخصات کتاب

Huxley’s Church and Maxwell’s Demon: From Theistic Science to Naturalistic Science

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 022616487X, 9780226164878 
ناشر: University Of Chicago Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 373 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Huxley’s Church and Maxwell’s Demon: From Theistic Science to Naturalistic Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کلیسای هاکسلی و شیاطین ماکسول: از علم تئوریک گرفته تا علوم طبیعت گرایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کلیسای هاکسلی و شیاطین ماکسول: از علم تئوریک گرفته تا علوم طبیعت گرایی


در دوره ویکتوریا، عمل علم از یک بافت مذهبی به یک بافت طبیعی تغییر کرد. عموماً فرض بر این است که این تغییر به این دلیل رخ داده است که علم طبیعت گرا از علم خداباور متمایز و برتر از آن بوده است. با این حال، همانطور که کلیسای هاکسلی و دیو ماکسول نشان می‌دهد، بیشتر ارزش‌های روش‌شناختی زیربنای عمل علمی برای خداباوران و طبیعت‌گرایان تقریباً یکسان بود: هر یک در مورد اهمیت یکنواختی قوانین طبیعی، استفاده از فرضیه توافق داشتند. و نظریه، ارزش اخلاقی علم، و آزادی فکری. اما اگر طبیعت‌گرایی علمی به دلیل برتری روش‌شناختی خود به برتری نرسید، پس چگونه پیروز شد؟
           
متیو استنلی همپوشانی و تغییر علم خداباورانه و طبیعت‌گرایانه را از طریق مطالعه موازی دو شخصیت اصلی علمی بررسی می‌کند: جیمز. کارمند ماکسول، یک فیزیکدان مسیحی متعهد، و توماس هنری هاکسلی، زیست شناس نماد شکن که کلمه آگنوستیک را ابداع کرد. هر دو عمیقاً درگیر مسائل روش شناختی، نهادی و سیاسی بودند که برای دگرگونی خداباورانه-طبیعت گرایانه حیاتی بودند. آنچه که تحلیل استنلی از این ارقام نشان می دهد این است که طبیعت گرایان علمی چندین استراتژی را در طول یک نسل اجرا کردند تا کنترل مؤسسات آموزش علمی را به دست آورند و تاریخ رشته خود را دوباره تصور کنند. به جای یک انقلاب ناگهانی، شباهت بین علم خداباوری و طبیعت گرایانه امکان گذار نسبتاً آرام را در عمل از گارد قدیمی به جدید فراهم کرد.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

During the Victorian period, the practice of science shifted from a religious context to a naturalistic one. It is generally assumed that this shift occurred because naturalistic science was distinct from and superior to theistic science. Yet as Huxley’s Church and Maxwell’s Demon reveals, most of the methodological values underlying scientific practice were virtually identical for the theists and the naturalists: each agreed on the importance of the uniformity of natural laws, the use of hypothesis and theory, the moral value of science, and intellectual freedom. But if scientific naturalism did not rise to dominance because of its methodological superiority, then how did it triumph?
           
Matthew Stanley explores the overlap and shift between theistic and naturalistic science through a parallel study of two major scientific figures: James Clerk Maxwell, a devout Christian physicist, and Thomas Henry Huxley, the iconoclast biologist who coined the word agnostic. Both were deeply engaged in the methodological, institutional, and political issues that were crucial to the theistic-naturalistic transformation. What Stanley’s analysis of these figures reveals is that the scientific naturalists executed a number of strategies over a generation to gain control of the institutions of scientific education and to reimagine the history of their discipline. Rather than a sudden revolution, the similarity between theistic and naturalistic science allowed for a relatively smooth transition in practice from the old guard to the new.




نظرات کاربران