ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kuleshov on Film: Writings by Lev Kuleshov

دانلود کتاب کولشوف درباره فیلم: نوشته های لو لو کولشوف

Kuleshov on Film: Writings by Lev Kuleshov

مشخصات کتاب

Kuleshov on Film: Writings by Lev Kuleshov

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0520026594, 9780520026599 
ناشر: Univ of California Pr 
سال نشر: 1975 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Kuleshov on Film: Writings by Lev Kuleshov به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کولشوف درباره فیلم: نوشته های لو لو کولشوف نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کولشوف درباره فیلم: نوشته های لو لو کولشوف

در طلوع قرن بیستم، سینما یک شکل هنری جدید بود که شامل تکنیک های بسیاری بود که توسعه نیافته بودند. و آنهایی که تا حد مورد نیاز مطالعه نشده بودند. عناصر تدوین از جمله آنها بود. سازندگان فیلم می‌دانستند که می‌توانید نوار فیلم را برش دهید و به هم متصل کنید، اما اهداف این کار را کاملاً درک نکردند. لو کولشوف، فیلمساز شوروی، از اولین کسانی بود که اثرات کنار هم قرار گرفتن را تشریح کرد. کوله‌شوف از طریق آزمایش‌ها و تحقیقات خود دریافت که بسته به نحوه مونتاژ نماها، مخاطب معنا یا احساس خاصی به آن می‌دهد. کولشوف در آزمایش خود، یک بازیگر را با نماهایی از سه موضوع مختلف برش داد: یک بشقاب سوپ داغ، یک دختر در تابوت و یک زن زیبا که روی کاناپه دراز کشیده است. فیلم های بازیگر همان نگاه بی بیان بود. با این حال تماشاگران اجرای او را تشویق کردند و گفتند که او ابتدا گرسنه به نظر می رسد، سپس غمگین و سپس شهوتران. هر دوی این مثال ها قدرت ویراستاران به عنوان داستان نویس را بیشتر نشان می دهند. داده‌های جمع‌آوری‌شده با آزمایش کولشوو به‌شدت توسط فیلمسازان روسی، به‌ویژه در رابطه با مونتاژ شوروی، مورد استفاده قرار گرفت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the dawn of the 20th century, cinema was a new art form, comprising many techniques that hadn’t been developed. And the ones that had had not been studied to the needed extension. The elements of editing were among them. Filmmakers knew that you could cut and splice the film strip, but they didn’t thoroughly comprehend the purposes of doing so. Lev Kuleshov, a Soviet filmmaker, was among the first to dissect the effects of juxtaposition. Through his experiments and research, Kuleshov discovered that depending on how shots are assembled the audience will attach a specific meaning or emotion to it. In his experiment, Kuleshov cut an actor with shots of three different subjects: a hot plate of soup, a girl in a coffin, and a pretty woman lying in a couch. The footage of the actor was the same expressionless gaze. Yet the audience raved his performance, saying first he looked hungry, then sad, then lustful. Both these examples further illustrate the power of editors as storyteller. The data gathered with the Kuleshove Experiment were heavily used by Russian filmmakers, especially in respect to the Soviet Montage.





نظرات کاربران