ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Foundations of Belief : Being Notes Introductory to the Study of Theology

دانلود کتاب مبانی اعتقاد: یادداشت ها مقدمه ای برای مطالعه الهیات

The Foundations of Belief : Being Notes Introductory to the Study of Theology

مشخصات کتاب

The Foundations of Belief : Being Notes Introductory to the Study of Theology

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: New York Longmans 
سال نشر: 1895 
تعداد صفحات: 384 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی اعتقاد: یادداشت ها مقدمه ای برای مطالعه الهیات: الهیات , مسیحیت , برهان از عقل , عذرخواهی , طبیعت گرایی , فلسفه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Foundations of Belief : Being Notes Introductory to the Study of Theology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی اعتقاد: یادداشت ها مقدمه ای برای مطالعه الهیات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی اعتقاد: یادداشت ها مقدمه ای برای مطالعه الهیات

گزیده: ... فصل اول فطرت گرایی و اخلاق دو موضوعی که استادان هر عقیده ای، کلامی و ضد الهیاتی، کمترین نگرانی در مورد آنها دارند، کلی هستند! ماهیت قانون اخلاقی و ویژگی احساساتی که باید به آن توجه کرد. که شایسته همه احترام است. که خواستار تسلیم سرسختانه ماست. و اینکه ما نه صرفاً اطاعت، بلکه محبت را مدیون آن هستیم - اینها چیزهای رایجی هستند که واعظان همه مکاتب در اعلام آنها با یکدیگر رقابت می کنند. و قطعا حق با آنهاست. اخلاق چیزی فراتر از یک قانون ساده است، تا فهرستی از کارهایی که باید انجام شوند یا انجام نشوند. اگر غیر از این بود، ما باید چیزی مهمتر از زبان عرفی صرف توصیه را تغییر دهیم. آرمان‌های قدیمی جهان باید ریشه کن شوند و هیچ ایده‌آل جدیدی نمی‌تواند به جای آن‌ها رشد کند و شکوفا شود. همان خاکی که روی آن رشد کرده اند عقیم می شود، و عباراتی که در آنها تمام آنچه تاکنون به عنوان بهترین و نجیب ترین در زندگی بشر تلقی می شد بیان شده است، نه، خود کلمات "بهترین" و "نجیب ترین" احمقانه خواهند بود. و بی معنی به عنوان افسون یک خرافه فراموش شده. این اتفاق آرا، هرچند آشنا، مطمئناً بسیار قابل توجه است. و این قابل توجه تر است زیرا اتفاق نظر فقط در مورد نتیجه گیری غالب است و با گسترده ترین اختلاف نظرها در مورد مقدماتی که قرار است این نتیجه گیری ها بر اساس آنها استوار شود همراه است. هیچ چیز جز عادت نمی تواند ما را از غرابت این واقعیت بپوشاند که مردی که معتقد است اخلاق مبتنی بر اصول پیشینی است و انسانی که آن را مبتنی بر دستورات خداوند متعال، متکلم، متکلم، عارف، و تکامل گرا، باید در هر دو موضوع خوب باشد... سی اس لوئیس این کتاب را یکی از 20 کتابی که تا به حال خوانده است نامیده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Excerpt: ... CHAPTER I NATURALISM AND ETHICS The two subjects on which the professors of every creed, theological and anti-theological, seem least anxious to differ, are the general! substance of the Moral Law, and the character of the sentiments with which it should be regarded. That it is worthy of all reverence; that it demands our ungrudging submission; and that we owe it not merely obedience, but love--these are commonplaces which the preachers of all schools vie with each other in proclaiming. And they are certainly right. Morality is more than a bare code of laws, than a catalogue raisonnd of things to be done or left undone. Were it otherwise, we must change something more important than the mere customary language of exhortation. The old ideals of the world would have to be uprooted, and no new ones could spring up and flourish in their stead; the very soil on which they grew would be sterilised, and the phrases in which all that has hitherto been regarded as best and noblest in human life has been expressed, nay, the words 'best' and 'noblest' themselves, would become as foolish and unmeaning as the incantation of a forgotten superstition. This unanimity, familiar though it be, is surely very remarkable. And it is, the more remarkable because the unanimity prevails only as to conclusions, and is accompanied by the widest divergence of opinion with regard to the premises on which these conclusions are supposed to be founded. Nothing but habit could blind us to the strangeness of the fact that the man who believes that morality is based on a priori principles, and the man who believes it to be based on the commands of God, the transcendentalist, the theologian, the mystic, and the evolutionist, should be pretty well at one both as to what... C.S. Lewis Called this one of top 20 most influential books he ever read.



فهرست مطالب

CONTENTS

 Preliminary i

PART I

SOME CONSEQUENCES OF BELIEF

I. Naturalism and Ethics      11

II. Naturalism and Aesthtics  33

III. Naturalism and Reason     67

IV. Summary and Conclusion of Part I ,    77

PART II

Some reasons for belief

I. The Philosophic Basis of Naturalism . . 89

II. Idealism; after some recent English Writ-
ings .......................................137

III. Philosophy and Rationalism ........... 163

IV. Rationalist Orthodoxy .................182

viii                       CONTENTS

PART III

SOME CAUSES OF BELIEF

CHAPTER PAGE

I. Causes of Experience ............ 193

II. Authority and Reason .............202

PART IV

Suggestions towards a provisional philosophy

I. The Groundwork .......................241

II. Beliefs and Formulas .................259

III. Beliefs, Formulas, and Realities. . . . 271 
IV. ' Ultimate Scientific Ideas ' .......... 288 
V. Science and Theology .....................298

VI. Suggestions towards a Provisional Unifica-
tion .........................................330




نظرات کاربران