ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Specification by Example How Successful Teams Deliver the Right Software

دانلود کتاب مشخصات با مثال چگونه تیم های موفق نرم افزار مناسب را ارائه می دهند

Specification by Example  How Successful Teams Deliver the Right Software

مشخصات کتاب

Specification by Example How Successful Teams Deliver the Right Software

دسته بندی: برنامه نويسي
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Manning Publications 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 295 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشخصات با مثال چگونه تیم های موفق نرم افزار مناسب را ارائه می دهند: مهندسی انفورماتیک و کامپیوتر، فناوری برنامه نویسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Specification by Example How Successful Teams Deliver the Right Software به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشخصات با مثال چگونه تیم های موفق نرم افزار مناسب را ارائه می دهند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشخصات با مثال چگونه تیم های موفق نرم افزار مناسب را ارائه می دهند

Specification by Example یک روش نوظهور برای ایجاد نرم افزار بر اساس مثال های واقع بینانه است که شکاف ارتباطی بین سهامداران کسب و کار و تیم های توسعه دهنده سازنده نرم افزار را پر می کند. در این کتاب، نویسنده Gojko Adzic مصاحبه‌هایی را با تیم‌های موفق در سراسر جهان انجام می‌دهد و نحوه تعیین، توسعه و ارائه نرم‌افزار را بدون نقص، در چرخه‌های تحویل کوتاه مدت تکراری به اشتراک می‌گذارد.
درباره فناوری
مشخصات با مثال یک روش مشارکتی است. برای تعیین الزامات و آزمایشات هفت الگو که به طور کامل در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند، کلیدی برای مؤثر کردن این روش هستند. این روش چهار مزیت اصلی دارد: مستندات زنده و قابل اعتماد تولید می کند، انتظارات را به وضوح تعریف می کند و اعتبارسنجی را کارآمد می کند، دوباره کاری را کاهش می دهد و مهمتر از همه، به تیم های تحویل و سهامداران تجاری اطمینان می دهد که نرم افزار ساخته شده برای هدف خود مناسب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Specification by Example is an emerging practice for creating software based on realistic examples, bridging the communication gap between business stakeholders and the dev teams building the software. In this book, author Gojko Adzic distills interviews with successful teams worldwide, sharing how they specify, develop, and deliver software, without defects, in short iterative delivery cycles.
About the Technology
Specification by Example is a collaborative method for specifying requirements and tests. Seven patterns, fully explored in this book, are key to making the method effective. The method has four main benefits: it produces living, reliable documentation it defines expectations clearly and makes validation efficient it reduces rework and, above all, it assures delivery teams and business stakeholders that the software thats built is right for its purpose.





نظرات کاربران