ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kendo UI Cookbook

دانلود کتاب کتاب آشپزی Kendo UI

Kendo UI Cookbook

مشخصات کتاب

Kendo UI Cookbook

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781783980000 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 250 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Kendo UI Cookbook به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب آشپزی Kendo UI نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب آشپزی Kendo UI

Kendo UI یک کتابخانه یک مرحله ای است که به شما امکان می دهد با استفاده از HTML5 و جاوا اسکریپت برنامه های کاربردی برای پلتفرم های وب و موبایل بسازید. این کتابخانه شامل چندین ویجت است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های وب جذاب را به سرعت بسازید. ساخت برنامه های کاربردی وب برای پلتفرم های وب و موبایل با استفاده از فناوری های وب مدرن اکنون با کتابخانه Kendo UI آسان است. این کتاب آشپزی حاوی دستور العمل های عملی است که می توانید آنها را در پروژه های روزمره خود به کار ببرید و بدون دردسر برنامه های متقاعد کننده بسازید. این شما را با چارچوب برنامه شروع می کند و سپس شما را از طریق ویجت های مختلف راهنمایی می کند که می توانید به راحتی در پروژه خود با حداقل پیکربندی استفاده کنید. همچنین دستور العمل هایی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد برنامه های کاربردی وب برای پلتفرم های مختلف تلفن همراه با حفظ یک کد واحد استفاده کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kendo UI is a one-stop library that allows you to build applications for web and mobile platforms using HTML5 and javascript. The library includes several widgets that allow you to build compelling web applications rapidly. Building web applications for web and mobile platforms using modern web technologies is now easy with the Kendo UI library. This cookbook contains practical recipes that you can apply in your everyday projects, and build compelling applications effortlessly. It gets you started with the application framework and then guides you through various widgets that you can readily use in your project with minimum configuration. It also provides recipes that you can use to build web applications for various mobile platforms while maintaining a single codebase.





نظرات کاربران