ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hadoop in Practice

دانلود کتاب Hadoop در عمل

Hadoop in Practice

مشخصات کتاب

Hadoop in Practice

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781617290237 
ناشر: Manning 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 537 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 23 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Hadoop in Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Hadoop در عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Hadoop در عمل

Hadoop in Practice 85 نمونه آزمایش شده در نبرد را جمع آوری کرده و آنها را در قالب مشکل/راه حل ارائه می کند. این پایه های مفهومی را با دستور العمل های عملی برای حوزه های مشکل کلیدی مانند ورودی و خروجی داده، سریال سازی و فشرده سازی LZO متعادل می کند. شما هر تکنیک را گام به گام بررسی خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه یک راه حل خاص را همراه با تفکری که در آن وجود دارد بسازید. به عنوان یک امتیاز، مثال‌های کتاب یک پایگاه کد کاملاً ساختاریافته و قابل درک ایجاد می‌کنند که می‌توانید آن را برای رفع نیازهای خود تغییر دهید. Hadoop in Practice 85 مثال Hadoop را جمع آوری کرده و آنها را در قالب مسئله / راه حل ارائه می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Hadoop in Practice collects 85 battle-tested examples and presents them in a problem/solution format. It balances conceptual foundations with practical recipes for key problem areas like data ingress and egress, serialization, and LZO compression. You'll explore each technique step by step, learning how to build a specific solution along with the thinking that went into it. As a bonus, the book's examples create a well-structured and understandable codebase you can tweak to meet your own needs. Hadoop in Practice collects 85 Hadoop examples and presents them in a problem / solution format.





نظرات کاربران