ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be: The world’s best selling book

دانلود کتاب این چندان خوب نیست ، شما چقدر خوب هستید که می خواهید باشید: پرفروش ترین کتاب جهان

It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be: The world’s best selling book

مشخصات کتاب

It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be: The world’s best selling book

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0714843377, 9780714843377 
ناشر: Phaidon Press 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 132 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب It’s Not How Good You Are, It’s How Good You Want to Be: The world’s best selling book به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب این چندان خوب نیست ، شما چقدر خوب هستید که می خواهید باشید: پرفروش ترین کتاب جهان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب این چندان خوب نیست ، شما چقدر خوب هستید که می خواهید باشید: پرفروش ترین کتاب جهان

این نیست که چقدر خوب هستید، چقدر می خواهید باشید کتابچه راهنمای چگونگی موفقیت در جهان است - یک کتاب مقدس جیبی برای افراد با استعداد و ترسو که غیرقابل تصور را قابل تفکر و غیرممکن را ممکن می کند. استاد برتر تبلیغات جهان، پل آردن، خرد خود را در مورد موضوعات متنوعی مانند حل مسئله، پاسخ دادن به یک خلاصه، برقراری ارتباط، درست بازی کردن، اشتباه کردن و خلاقیت ارائه می دهد، همه مفاهیمی که می توانند در جنبه های زندگی مدرن به کار روند. این کتاب بینشی منحصربه‌فرد از دنیای تبلیغات ارائه می‌کند و مجموعه‌ای عجیب از نقل قول‌ها، حقایق، تصاویر، شوخ طبعی و خرد است که در قالب‌هایی با قابلیت هضم آسان و در اندازه‌های لقمه‌ای بسته‌بندی شده است. اگر می خواهید در زندگی یا کسب و کار موفق شوید، این امر ضروری است!

پل آردن کار خود را در تبلیغات در سن 16 سالگی آغاز کرد. به مدت 14 سال مدیر خلاق اجرایی در Saatchi و Saatchi بود، جایی که او مسئول برخی از بهترین کمپین های معروف بریتانیا از جمله British Airways، Silk Cut، Anchor Butter، اینترسیتی و فوجی شعارهای معروف او عبارتند از «ماشین جلویی تویوتا است» و «مستقل - این است - آیا تو؟» است. او در سال 1993 شرکت تولیدی آردن ساترلند داد را در لندن راه‌اندازی کرد و اکنون مدیر تبلیغات برای مشتریانی مانند BT، BMW، Ford، Nestle و Levis است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket 'bible' for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul Arden, offers up his wisdom on issues as diverse as problem solving, responding to a brief, communicating, playing your cards right, making mistakes and creativity, all notions that can be applied to aspects of modern life. This book provides a unique insight into the world of advertising and is a quirky compilation of quotes, facts, pictures, wit and wisdom, packed into easy-to-digest, bite-sized spreads. If you want to succeed in life or business, this is a must!

Paul Arden began his career in advertising at the age of 16. For 14 years he was Executive Creative Director at Saatchi and Saatchi, where he was responsible for some of Britain's best known campaigns including British Airways, Silk Cut, Anchor Butter, InterCity and Fuji. His famous slogans include 'The Car in front is a Toyota' and 'The Independent - It is - Are You?'. In 1993 he set up the London-based production company Arden Sutherland-Dodd where he is now a commercials director for clients such as BT, BMW, Ford, Nestle and Levis.





نظرات کاربران