ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage

دانلود کتاب کتاب جادوی مقدس آبراملین جادو

مشخصات کتاب

The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage

دسته بندی: باطنی ، رمز و راز
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Dover Occult 
ISBN (شابک) : 0486232115, 9780486232119 
ناشر: Dover Publications 
سال نشر: 1975 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 940 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 49


در صورت تبدیل فایل کتاب The Book of the Sacred Magic of Abramelin the Mage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب جادوی مقدس آبراملین جادو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب جادوی مقدس آبراملین جادو


در اواخر قرن، زمانی که آلیستر کراولی در حال کار بر روی سیستم جادویی خود بود، منبعی که او برای کسب اصول اولیه به آن مراجعه کرد، سیستم آبراملین مصر بود. او از آبراملین مفاهیم خود را در مورد حفاظت، تطهیر، تداعی، لباس و درومنا به جزئیات خاص برد.
این سیستم آبراملین جادوگر از یک نسخه خطی منحصر به فرد قرن پانزدهم که در Bibliothèque de L'Arsenal در پاریس نگهداری می شود، شناخته شده است. در این کتاب، ابراهیم اهل وورزبورگ، کابالیست و خبره جادو، سفری را که در دنیای متمدن آن زمان انجام داده است، توصیف می کند و از جادوگران، جادوگران و کابالیست ها بازدید می کند و قدرت ها و فضایل آنها را برآورد می کند. این جست و جو به خودی خود به اندازه تورهای مشابه گورجیف جذاب است.
نقطه اوج سفرهای ابراهیم در شهری کوچک در کرانه رود نیل یافت شد، جایی که او با جادوگر بزرگ آبراملین روبرو شد، که سیستم کامل او پس از آن، آبراهام تنظیم می شود. به تفصیل این به منزله یک دوره کامل در جادوی تشریفاتی (هم سفید و هم سیاه) است که دانش‌آموز می‌تواند به تنهایی آن را دنبال کند. مدارک لازم برای شعبده باز شدن، طهارت ها و زهدهای ماه به ماه، مطالعات و فعالیت های مجاز در این دوره، انتخاب مکان و زمان انجام شعبده بازی، وسایل مورد نیاز، دعاها و فرمول ها، برانگیختن ارواح خوب و بد را توضیح می دهد. ، فرمان دادن به ارواح به انجام اراده، غلبه بر ارواح سرکش و موارد مشابه. دستورالعمل های خاصی برای توسعه قدرت هایی مانند روشن بینی، پیشگویی فلزات و گنج ها، دفع جادوی شیطانی، شفای بیماری، شناور کردن، حمل و نقل، نامرئی کردن خود، ایجاد توهم و زرق و برق، خواندن ذهن، قرار دادن اجبار، کار جادوی سیاه و میزبان ارائه شده است. از دیگر توانایی‌ها.
ما تضمین نمی‌کنیم که تکنیک‌های آبراملین کار می‌کنند یا نتایج مطلوبی دارند، اما این را به عنوان یک دوره قرون وسطایی واقعی در جادو، یکی از مهم‌ترین کتاب‌های تاریخ غیبت، ارائه می‌دهیم. هم برای مورخ و هم برای پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران