ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La enseñanza de la filosofía como problema filosófico

دانلود کتاب آموزش فلسفه به عنوان یک مسئله فلسفی

La enseñanza de la filosofía como problema filosófico

مشخصات کتاب

La enseñanza de la filosofía como problema filosófico

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Formaciòn docente: Filosofìa 2 
ISBN (شابک) : 9875991015, 9789875991019 
ناشر: Libros del Zorzal 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 85 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب La enseñanza de la filosofía como problema filosófico به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش فلسفه به عنوان یک مسئله فلسفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش فلسفه به عنوان یک مسئله فلسفی

موضوع تدریس فلسفه عموماً به توسعه راهبردهای آموزشی که سعی در تسهیل فعالیت تدریس دارند تقلیل یافته است. در این کتاب پیشنهاد می‌کنیم که از لحظه‌ای قبل شروع کنیم و در مورد اینکه «آموزش فلسفه» به چه معناست، و چگونه می‌توان آن چیزی را که شخصیت‌پردازی آن یک مشکل فلسفی است، منتقل کرد، تأمل کنیم. این نشان می‌دهد که برای انجام وظیفه آموزش فلسفه، باید یک سری تصمیمات فلسفی اتخاذ شود و تنها در این صورت - و به شیوه‌ای منسجم با آنها - راحت‌ترین منابع برای امکان‌پذیری و اهمیت دادن به آن کار به کار گرفته شود. این رویکرد به معلمان نقش محوری می دهد و آنها را نه به عنوان مجریان نهایی دستور العمل های عمومی ارائه شده توسط متخصصان، بلکه به عنوان فیلسوفانی که آموزش های خود را بر اساس زمینه و شرایطی که باید در آن تدریس کنند، بازسازی می کنند، به چالش می کشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La cuestión de la enseñanza de la filosofía se ha reducido generalmente al desarrollo de estrategias didácticas que intentan facilitar la actividad docente. En este libro proponemos comenzar por un momento previo y reflexionar sobre qué se entiende por “enseñar filosofía”, y cómo se podría transmitir aquello cuya caracterización es ya un problema filosófico. Se muestra que para llevar adelante la tarea de enseñar filosofía se deben adoptar una serie de decisiones filosóficas, y recién luego –y de manera coherente con ellas– elaborar los recursos más convenientes para hacer posible y significativa aquella tarea. Este planteo otorga a los profesores y profesoras un protagonismo central y los interpela no como eventuales ejecutores de recetas genéricas ofrecidas por especialistas, sino como filósofos que recrean su propia didáctica en función del contexto y las condiciones en que deben enseñar.





نظرات کاربران