ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Competitive Solutions: The Strategist’s Toolkit

دانلود کتاب راه حل های رقابتی: جعبه ابزار Strategist

Competitive Solutions: The Strategist’s Toolkit

مشخصات کتاب

Competitive Solutions: The Strategist’s Toolkit

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0691096465, 9780691096469 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 423 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راه حل های رقابتی: جعبه ابزار Strategist: اقتصاد، بانک و بانکداری، بازرگانی، سیاست تجاری، تطبیقی، توسعه و رشد، ارزهای دیجیتال، اقتصاد سنجی، شرایط اقتصادی، تاریخ اقتصادی، سیاست اقتصادی و توسعه، اقتصاد محیط زیست، شرکت های آزاد، نابرابری درآمد و نابرابری بین صنعتی، تورم مجدد ,اقتصاد کلان, اقتصاد خرد, پول و سیاست پولی, مالیه عمومی, توسعه پایدار, تئوری, بیکاری, شهری و منطقه ای, کسب و کار و پول, مدیریت, مدیریت و رهبری, کسب و کار و پول, قیمت گذاری, Ma



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Competitive Solutions: The Strategist’s Toolkit به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راه حل های رقابتی: جعبه ابزار Strategist نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راه حل های رقابتی: جعبه ابزار Strategist




راه‌حل‌های رقابتی مقدمه‌ای سرگرم‌کننده و گسترده برای روش‌های کسب‌وکار موفق است که در موقعیت‌های مختلف دنیای واقعی اعمال می‌شود. پرستون مک آفی با رد فرضیه یکسانی که زیربنای بسیاری از راهنماهای استراتژی تجاری است، ابزارهای فکری و بینش های مورد نیاز برای رویارویی با بسیاری از مشکلات بازار را توسعه می دهد. مک آفی با تکیه بر تجربه گسترده خود به عنوان مشاور برای شرکت های بزرگ ایالات متحده و همچنین تحقیقات گسترده، بر همکاری، قیمت گذاری، دادخواهی و ضد انحصار به عنوان حیاتی برای وضعیت رقابتی شرکت تأکید می کند - و توجه بیشتری را بر این عناصر نسبت به اکثر استراتژی های تجاری متمرکز می کند. حساب‌ها.


McAfee با در نظر گرفتن استراتژی به‌عنوان موفقیت‌آمیز توسط America OnLine شروع می‌کند، مثالی که بسیاری از ابزارهای مورد بحث را با عمق بیشتری در سراسر کتاب معرفی می‌کند. او از اینجا به تحلیل صنعت می‌رود: با بررسی زمینه توسعه یک استراتژی، به استفاده‌هایی از موقعیت‌یابی و تمایز اشاره می‌کند که شرکت را قادر می‌سازد تا رقابت قیمتی را تضعیف کند و رقبا را از سرقت مشتریان باز دارد. کاوش مک‌آفی در چرخه عمر یک محصول، راهنمای ارزشمندی برای موقعیت‌یابی فناوری جدید به منظور به حداکثر رساندن پتانسیل برای مشتریان آینده است.


در قسمت مرکزی کتاب، مک‌آفی یک راهنمای نحوه‌ی کار را ارائه می‌کند. برای همکاری، ارائه تاکتیک های حیاتی برای تعیین استانداردها، لابی کردن دولت و تقویت رشد صنعت. مک آفی با نوشتن به شیوه ای محاوره ای به موضوعات عمیقی مانند طراحی سازمانی و پاداش و مشوق های کارکنان می پردازد. بحث‌های دقیق‌تر اجرای ضد انحصار را مورد بررسی قرار می‌دهد، که یک محدودیت مهم فزاینده برای استراتژی است، و همچنین استراتژی‌هایی برای قیمت‌گذاری، مناقصه، سیگنال‌دهی و چانه‌زنی.


این کتاب یک بررسی جذاب از استراتژی کسب‌وکار مدرن است. و کاربرد آن در بسیاری از تنظیمات مختلف. دانشجویان تجارت و اقتصاد - و همچنین مدیران و مدیران - راه حل های رقابتی را به عنوان یک منبع ضروری و همچنین چشم اندازی قطعی از شرکت استراتژیک می شناسند: چشم اندازی که در آن هر عنصر استراتژی شرکت تقویت می شود. عناصر دیگر.



توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



Competitive Solutions is an entertaining and wideranging introduction to successful business methods applied to a variety of real-world situations. Rejecting the one-size-fits-all premise that underlies so many guides to business strategy, Preston McAfee develops the intellectual tools and insights needed to confront many marketplace problems. Drawing on his broad experience as a consultant for major U.S. companies, as well as extensive research, McAfee emphasizes cooperation, pricing, litigation, and antitrust as vital to a firm's competitive posture--and focuses more attention on these elements than do most business strategy accounts.


McAfee begins by considering strategy as successfully applied by America OnLine, an example that introduces many of the tools discussed in greater depth throughout the book. From here he moves to industry analysis: By examining the context for developing a strategy, he points out uses of positioning and differentiation that enable a firm to weaken price competition and deter rivals from stealing customers. McAfee's exploration of a product's life cycle proves an invaluable guide to positioning new technology in order to maximize the potential for future customers.


In the centerpiece of the book, McAfee lays out a how-to manual for cooperation, providing tactics crucial for setting standards, lobbying the government, and fostering industry growth. Writing in a conversational manner, McAfee also addresses such deep topics as organizational design and employee compensation and incentives. More detailed discussions examine antitrust enforcement, which is an increasingly important constraint on strategy, as well as strategies for pricing, bidding, signaling, and bargaining.


This book is a fascinating examination of modern business strategy and its application in many different settings. Students of business and economics--as well as executives and managers--will recognize Competitive Solutions as an indispensable resource as well as a definitive vision of the strategic firm: one in which each element of company strategy reinforces the other elements.






نظرات کاربران