دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Jan R. Wright, Jonathan E. Cooper سری: ناشر: John Wiley & Sons سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 532 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to Aircraft Aeroelasticity and Loads به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مقدمه ای بر هواکشسانی و بار هواپیما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
عملکرد هواپیما به طور قابل توجهی تحت تأثیر پدیده های
هواالاستیک، ناشی از تعامل نیروهای الاستیک، اینرسی و
آیرودینامیکی، و تغییرات بار ناشی از پرواز و مانورهای زمینی و
برخوردهای تندباد / تلاطم است. ارتباط قوی بین هواکشسانی و بار
وجود دارد، و این موضوعات در سالهای اخیر به طور فزایندهای
یکپارچه شدهاند.
مقدمهای بر هواکشسانی هواپیما و بارها، خواننده را با اصول اصلی
مرتبط با طیف گستردهای از موضوعات مربوط به هواکشسانی و بار آشنا
میکند. این کتاب که به سه بخش تقسیم می شود، با مرور رشته های
زیربنایی ارتعاشات، آیرودینامیک، بارها و کنترل آغاز می شود. پیش
از معرفی روشهای پیشرفتهتر، مدلهای سادهسازیشده را برای نشان
دادن رفتار هواالاستیک و پاسخ هواپیما توضیح میدهد. در نهایت،
توضیح میدهد که چگونه الزامات گواهینامه صنعتی برای
هواالاستیسیته و بارها ممکن است برآورده شود و این موارد را با
رویکردهای نظری قبلی استفاده شده مرتبط میکند.
مسائل مربوط به عملکرد هواالاستیسیته مانند فلاتر، اثربخشی کنترل،
واگرایی و توزیع مجدد بالابر را پوشش میدهد.
شامل روشها و تحلیلهای آزمایشی بهروز است.
همراه با یک وبسایت با برنامههای MatLAB و SIMULINK که به
مدلهای مورد استفاده مربوط میشوند.
مقدمهای به Aeroelasticity و Loads هواپیما خواننده را قادر
میسازد تا اصول آئروالاستیک و بارگذاری را درک کند. رویه های به
کار گرفته شده در دفتر طراحی هواپیمای مدرن برای سال آخر کارشناسی
و کارشناسی ارشد جذاب خواهد بود
Aircraft performance is influenced significantly both by
aeroelastic phenomena, arising from the interaction of elastic,
inertial and aerodynamic forces, and by load variations
resulting from flight and ground manoeuvres and gust /
turbulence encounters. There is a strong link between
aeroelasticity and loads, and these topics have become
increasingly integrated in recent years.
Introduction to Aircraft Aeroelasticity and Loads introduces
the reader to the main principles involved in a wide range of
aeroelasticity and loads topics. Divided into three sections,
the book begins by reviewing the underlying disciplines of
vibrations, aerodynamics, loads and control. It goes on to
describe simplified models to illustrate aeroelastic behaviour
and aircraft response before introducing more advanced
methodologies. Finally, it explains how industrial
certification requirements for aeroelasticity and loads may be
met and relates these to the earlier theoretical approaches
used.
Covers performance issues related to aeroelasticity such as
flutter, control effectiveness, divergence and redistribution
of lift.
Includes up-to-date experimental methods and analysis.
Accompanied by a website with MatLAB and SIMULINK programs that
relate to the models used.
Introduction to Aircraft Aeroelasticity and Loads enables the
reader to understand the aeroelastic and loads principles and
procedures employed in a modern aircraft design office. It will
appeal to final year undergraduate and masters