ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Panchatantra

دانلود کتاب پانچاتانترا

مشخصات کتاب

The Panchatantra

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0144000717 
ناشر: Penguin 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 399 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Panchatantra به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پانچاتانترا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پانچاتانترا

پانچاتانترا به معنای پنج کتاب است. این احتمالاً قدیمی‌ترین مجموعه داستان‌های هندی است که در حدود 200 سال قبل از میلاد توسط پاندیت ویشنو شارما، محقق هندو نوشته شده است. این کتاب Nitishastra نام دارد که به معنای کتابی است که در مورد رفتار صحیح در زندگی حکمت می دهد. این کتاب شامل داستان‌های ساده است که هر داستان دارای مضمونی فلسفی و اخلاقی پایدار است که به همان اندازه که در سال 200 قبل از میلاد با جامعه بشری امروز مرتبط است. داستان‌های این کتاب با آموزش چگونگی درک طبیعت انسان، خواننده را در مسیر موفقیت راهنمایی می‌کند. داستان ها به شکل خلاصه شده معمولاً در حین بزرگ شدن برای کودکان گفته می شود تا درس های مهم زندگی به آنها بیاموزد. این افسانه ها دارای شخصیت های حیوانی هستند و در اصل به صورت نظم و نثر نوشته شده اند. داستان ها عبارتند از: شیر و گاو، کبوتر، کلاغ، موش، لاک پشت و گوزن، جنگ و صلح، میمون و تمساح، و برهمن و مانگوس. اخلاقیات این داستان ها از محتاط بودن نسبت به دوستان متهم تا اهمیت همکاری در ذهن در مورد موضوع و خطر تصمیم گیری های عجولانه متغیر است. این نسخه از کتاب توسط چاندرا راجان ترجمه شده است. این بر اساس recension Purnabhadra (1199 پس از میلاد) است. این کتاب به اصل وفادار می ماند و نثر و شعر را به طرز ماهرانه ای ترکیب می کند تا کتابی معتبر و در عین حال خواندنی ارائه دهد. پانچاتانترا توسط پنگوئن هند در سال 2005 در جلد شومیز منتشر شد. ویژگی های کلیدی: این مجموعه ای از قدیمی ترین افسانه های هندی است. یکی از پرترجمه ترین آثار ادبی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران