ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic marketing management: planning, implementation and control

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی استراتژیک: برنامه ریزی ، اجرا و کنترل

Strategic marketing management: planning, implementation and control

مشخصات کتاب

Strategic marketing management: planning, implementation and control

ویرایش: 3rd ed 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750659386 
ناشر: Taylor & Francis;Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت بازاریابی استراتژیک: برنامه ریزی ، اجرا و کنترل: بازاریابی -- مدیریت ، برنامه ریزی استراتژیک ، بازاریابی -- مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic marketing management: planning, implementation and control به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت بازاریابی استراتژیک: برنامه ریزی ، اجرا و کنترل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت بازاریابی استراتژیک: برنامه ریزی ، اجرا و کنترل

این ویرایش سوم جدید، تجدید نظر شده و به روز شده شامل فصول کاملاً جدید و مطالب جدید گسترده ای است که موضوعاتی مانند تغییر نقش بازاریابی، رویکردهای تجزیه و تحلیل قابلیت بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی، نام تجاری، نزدیک بینی مدیریت ارتباط با مشتری و کاهش وفاداری را پوشش می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This new, revised and updated third edition includes completely new chapters and extensive new material covering issues such as the changing role of marketing, approaches to analyzing marketing capability, e-marketing, branding, customer relationship management myopia and the decline of loyalty.





نظرات کاربران