دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: K. Crawford
سری:
ناشر: Woodhead Publishing Ltd
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 263
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 10 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Successful Superfruit Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب استراتژی موفق Superfruit نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای مصرف کنندگان، آنها به معنای سلامت، طعم و راحتی هستند، و برای شرکت های مواد غذایی به معنای تجارت بزرگ هستند. سوپرمیوهها نحوه ارتباط مصرفکنندگان با میوهها و محصولات مبتنی بر میوه را متحول میکنند و بازار خود را به سرعت رشد میکنند - از 40 تا 100 درصد هر سال. و با این حال، تنها تعداد انگشت شماری از میوه ها از وضعیت کالایی به ستاره های ابرمیوه عبور کرده اند.
To consumers they mean health, taste and convenience, and to food companies they mean big business. Superfruits are revolutionising the way consumers relate to fruit and fruit-based products and theyre growing their market fast - from 40%-100% every year. And yet just a handful of fruits have crossed over from commodity status to superfruit stardom.