ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tamas

دانلود کتاب تاماس

Tamas

مشخصات کتاب

Tamas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0143063685, 9780143063681 
ناشر: Penguin 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 352 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 493 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Tamas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاماس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاماس

https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/tamas تاماس کتابی از بهشام ساهنی است که خشونت های جمعی را که در سال 1947 روی داد را به تصویر می کشد. این زمانی بود که هند برای استقلال خود می جنگید.

این داستان در مورد فریب ناتو، رفتگر ساکن در یک استان مرزی در سال 1947 است. این اقدام برای او دردسرهای زیادی در این استان ایجاد می کند و او از این موضوع غافل است. خوک کشته شده بیرون از مسجدی در شهر پیدا می شود و این باعث ناآرامی شدید می شود. به دنبال آن قتل عام بی رحمانه صدها هندو و سیک توسط مسلمانان خشمگین صورت می گیرد. این منجر به هرج و مرج بیشتر می شود و هندوها شروع به کشتن مسلمانان می کنند. اوضاع به حدی وخیم است که دولت مجبور است ارتش را فراخواند تا خشم شدید مردم را آرام کند. موارد تکان دهنده به تفصیل توسط نویسنده شرح داده شده است تا مردم هندوستان درک بهتری از وضعیت آن زمان داشته باشند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/tamas Tamas is a book by Bhisham Sahni that depicts the communal violence that took place in 1947. This was the time when India was fighting for her independence.

This story is about the deception of Nathu, a sweeper residing in a frontier province in 1947. Nathu does not know of the evil plans of the Muslim politician who has paid him to cut a pig. The act will cause him a lot of trouble in this province and he is unaware of this. The murdered pig is found just outside a mosque in the city and this causes severe unrest. This is followed by the ruthless massacre of hundreds of Hindus and Sikhs by the infuriated Muslims. This results in more chaos and the Hindus start killing the Muslims. The situation is so severe that the government has to call in the army in order to calm the surging rage of the people. The shocking cases have been described in detail by the author in order for the people of India to get a better understanding of the situation back then.





نظرات کاربران