ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence

دانلود کتاب تمرکز: از روش های مختلفی برای دیدن جهان برای موفقیت و تأثیر استفاده کنید

Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence

مشخصات کتاب

Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0142180734, 9780142180730 
ناشر: Plume 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 780 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تمرکز: از روش های مختلفی برای دیدن جهان برای موفقیت و تأثیر استفاده کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تمرکز: از روش های مختلفی برای دیدن جهان برای موفقیت و تأثیر استفاده کنید

همانطور که توری هیگینز و هایدی گرانت هالورسون در کار خود در مرکز علوم انگیزشی دانشگاه کلمبیا دریافتند، هر کاری که ما انجام می‌دهیم انگیزه ما برای بهتر شدن است یا صرفاً به آنچه داریم وابسته است. و درک تفاوت ساده اما حیاتی بین این دو می تواند به شما قدرت دهد تا به خودتان انگیزه دهید و بر همه اطرافیان خود تأثیر بگذارید. هالوورسون و هیگینز با بررسی نحوه اعمال تمرکز بر ارتقا/پیشگیری در طیف وسیعی از موقعیت‌ها - از فروش محصولات گرفته تا مدیریت کارکنان گرفته تا تربیت فرزندان تا قرار ملاقات دوم - به ما نشان می‌دهند که چگونه تمرکز را شناسایی، تغییر دهیم و از آن استفاده کنیم تا به نتایجی که می‌خواهیم برسیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As Tory Higgins and Heidi Grant Halvorson have discovered in their work at Columbia University’s Motivation Science Center, everything we do is motivated either by a desire to be better off or to simply hang on to what we’ve got. And understanding the simple but crucial difference between the two can empower you to motivate yourself and influence everyone around you. Examining how promotion/prevention focus applies across a wide range of situations—from selling products to managing employees to raising children to getting a second date—Halvorson and Higgins show us how to identify, change, and use focus to get the results we want.





نظرات کاربران