ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Alchemist in Literature: From Dante to the Present

دانلود کتاب کیمیاگر در ادبیات: از دانته تا امروز

Alchemist in Literature: From Dante to the Present

مشخصات کتاب

Alchemist in Literature: From Dante to the Present

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0198746830, 9780198746836 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کیمیاگر در ادبیات: از دانته تا امروز: قرون وسطی، جنبش‌ها و دوره‌ها، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، اروپایی، شرقی، بریتانیایی و ایرلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسکاندیناویایی، اسپانیایی و پرتغالی، منطقه‌ای و فرهنگی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، ادبیات قدیمی اروپایی، ,ادبیات,علوم انسانی,کتابهای درسی نو و مستعمل و اجاره ای,بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Alchemist in Literature: From Dante to the Present به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کیمیاگر در ادبیات: از دانته تا امروز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کیمیاگر در ادبیات: از دانته تا امروز

برخلاف بسیاری از مطالعات دیگر درباره کیمیا و ادبیات، که بر تصویرسازی کیمیاگری در شعر دوره‌ها یا نویسندگان خاص تمرکز دارند، این کتاب چهره کیمیاگر را در ادبیات غرب از اولین حضورش در حلقه هشتم دوزخ دانته تا به امروز دنبال می‌کند. کیمیاگری از ابتدا دارای دو جنبه بوده است: بیرونی یا عملیاتی (تبدیل فلزات پایه به طلا) و باطنی یا گمانه زنی (تحول معنوی خود کیمیاگر). از دانته تا بن جانسون، در طول قرن‌هایی که اعتقاد به کیمیاگری بیرونی هنوز قوی بود و توسط بسیاری از شارلاتان‌ها برای فریب افراد ساده لوح مورد سوء استفاده قرار می‌گرفت، نویسندگان آثار اصلی بسیاری از ادبیات، کیمیاگران را در تلاش برای افشای ترفندهای آنها با تمسخر رفتار می‌کردند. از رنسانس تا روشنگری، با تضعیف این باور، شخصیت کیمیاگر ناپدید شد، حتی اگر شاعران پروتستان در انگلستان و آلمان هنوز به تصاویر کیمیاگری علاقه داشتند. اما زمانی که علم قرن هجدهم تقریباً به طور کامل کیمیاگری را تضعیف کرد، شخصیت کیمیاگر دوباره در ادبیات ظاهر شد - اکنون به عنوان یک قهرمان بشردوستانه یا به عنوان روحی که برای تعالی تلاش می کند. به دنبال این رمانتیک سازی های باطنی، با تشدید علاقه علمی به کیمیاگری، نویسندگان جذب شخصیت کیمیاگر و تلاش او برای قدرت شدند. fin-de-siecle دگرگونی بیشتری را مشاهده کرد، زیرا شاعران در کیمیاگر نمادی برای شاعر فی نفسه و دیگران، تحت تأثیر روح‌گرایی غالب، به عنوان تجلی روح دینی مشاهده کردند. در طول سال های بین دو جنگ، زمانی که نویسندگان به دنبال جایگزین هایی برای از بین رفتن گسترده ایمان مذهبی بودند، کیمیاگری باطنی احیا شد و بسیاری از نویسندگان به شخصیت کیمیاگر به عنوان یک الگوی معنوی یا در مورد پاراسلسوس در آلمان به عنوان یک الگو روی آوردند. چهره ملی این گرایش، که توسط سی جی یونگ در چندین مطالعه اصلی تئوری شد، پس از جنگ جهانی دوم الهام‌بخش محبوبیت گسترده این شخصیت در رمان‌ها - تاریخی، در زمان حال، یا کنار هم قرار دادن گذشته و حال - در انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، برزیل و ایالات متحده نتیجه اجتناب‌ناپذیر این محبوبیت، بی‌اهمیت جلوه دادن این شخصیت در تبلیغات شفا و آشپزی یا در مقالاتی درباره دانشمندان و اقتصاددانان بود. در مجموع: شکل کیمیاگر در ادبیات، لرزه نگاری برای تغییرات عمده در تاریخ فکری و فرهنگی فراهم می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Unlike most other studies of alchemy and literature, which focus on alchemical imagery in poetry of specific periods or writers, this book traces the figure of the alchemist in Western literature from its first appearance in the Eighth Circle of Dante's Inferno down to the present. From the beginning alchemy has had two aspects: exoteric or operative (the transmutation of baser metals into gold) and esoteric or speculative (the spiritual transformation of the alchemist himself). From Dante to Ben Jonson, during the centuries when the belief in exoteric alchemy was still strong and exploited by many charlatans to deceive the gullible, writers in major works of many literatures treated alchemists with ridicule in an effort to expose their tricks. From the Renaissance to the Enlightenment, as that belief weakened, the figure of the alchemist disappeared, even though Protestant poets in England and Germany were still fond of alchemical images. But when eighteenth-century science almost wholly undermined alchemy, the figure of the alchemist began to emerge again in literature--now as a humanitarian hero or as a spirit striving for sublimation. Following these esoteric romanticizations, as scholarly interest in alchemy intensified, writers were attracted to the figure of the alchemist and his quest for power. The fin-de-siecle saw a further transformation as poets saw in the alchemist a symbol for the poet per se and others, influenced by the prevailing spiritism, as a manifestation of the religious spirit. During the interwar years, as writers sought surrogates for the widespread loss of religious faith, esoteric alchemy underwent a pronounced revival, and many writers turned to the figure of the alchemist as a spiritual model or, in the case of Paracelsus in Germany, as a national figurehead. This tendency, theorized by C. G. Jung in several major studies, inspired after World War II a vast popularization of the figure in novels--historical, set in the present, or juxtaposing past and present-- in England, France, Germany, Italy, Brazil, and the United States. The inevitable result of this popularization was the trivialization of the figure in advertisements for healing and cooking or in articles about scientists and economists. In sum: the figure of the alchemist in literature provides a seismograph for major shifts in intellectual and cultural history.





نظرات کاربران