ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pediatric Neurology: A Case-Based Review

دانلود کتاب عصب شناسی کودکان: بررسی مبتنی بر مورد

Pediatric Neurology: A Case-Based Review

مشخصات کتاب

Pediatric Neurology: A Case-Based Review

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0781778883, 9780781778886 
ناشر: LWW 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 352 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Pediatric Neurology: A Case-Based Review به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عصب شناسی کودکان: بررسی مبتنی بر مورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عصب شناسی کودکان: بررسی مبتنی بر مورد

Pediatric Neurology: A Case-Based Review اولین کتاب مروری بر عصب شناسی کودکان است که به طور خاص برای دستیاران مغز و اعصاب که برای بوردهای دهانی آماده می شوند نوشته شده است. این کتاب شصت مورد را با بحث‌هایی ارائه می‌کند که بر اساس قالب تخته‌های دهانی مغز و اعصاب ساختار یافته‌اند: محلی‌سازی یافته‌های عصبی. تشخیص افتراقی و به احتمال زیاد تشخیص؛ کار تشخیصی؛ و مدیریت بیمار این موارد به خوانندگان کمک می کند تا پایه ای از دانش را در عصب شناسی کودکان ایجاد کنند و یک رویکرد سازمان یافته برای تصمیم گیری بالینی ایجاد کنند. مقدمه به تفصیل توضیح می دهد که چه چیزی در امتحان باید انتظار داشت و نکات مفیدی در مورد آمادگی برای امتحان و شرکت در آن ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Pediatric Neurology: A Case-Based Review is the first pediatric neurology review book written specifically for neurology residents preparing for the oral boards. The book presents sixty cases with discussions structured according to the neurology oral boards format: localization of neurologic findings; differential diagnosis and most likely diagnosis; diagnostic workup; and patient management. The cases will help readers lay a foundation of knowledge in pediatric neurology and develop an organized approach to clinical decision-making. An introduction explains in detail what to expect on the examination and gives helpful hints on preparing for and taking the exam.





نظرات کاربران