دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Barbara Smit
سری:
ISBN (شابک) : 9788537810828
ناشر: Zahar
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 0
زبان: Portuguese
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب تهاجم به زمین: آدیداس، پوما و پشت صحنه ورزش مدرن: 1. روزنامه نگاری 2. ورزش - برندهای ورزشی 3. بازاریابی 4. تاریخ
در صورت تبدیل فایل کتاب Invasão de Campo: Adidas , Puma e os Bastidores do Esporte Moderno به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تهاجم به زمین: آدیداس، پوما و پشت صحنه ورزش مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در اوایل دهه 1920، برادران آدی و رودولف داسلر با ایجاد یک کارخانه کفش که منحصراً برای ورزش طراحی شده بود، نوآوری کردند. دشواری ها و خیانت های متقابلی که در طول جنگ جهانی دوم در آلمان تجربه شد، مبارزه برای کنترل جامعه را تشدید کرد و به جدایی شدید انجامید: آدیداس و پوما متولد شدند و دنیای ورزش دیگر هرگز مثل سابق نخواهد بود. \"Field Invasion\" مذاکرات مبهم، موارد شگفتانگیز (که بسیاری از آنها برای اولین بار ارائه میشوند) و نمونههایی از وفاداری و انعطافپذیری و همچنین زیرکی تجاری را آشکار میکند. این کتاب پشت صحنه شبکه ای را نشان می دهد که شامل حرکات بازاریابی بزرگ، رقبای قدرتمندی مانند نایک و ریباک، توطئه های سیاسی، ارقام چند میلیارد دلاری، نوآوری های فنی و افراد مشهور بین المللی - در فرآیند جهانی شدن ورزش است. خواندنی شگفت انگیز که می تواند نفس بهترین ورزشکاران را هم بند بیاورد. و بیشتر: - دریابید که پیمان پله چه بود. - دریابید که هاولانژ، بکن باوئر و بکهام چگونه وارد این داستان شدند. - تبدیل برندهای ورزشی به نمادهای مد شهری را درک کنید. - با مفاهیم پشت کمپین های تبلیغاتی بزرگ مانند \"فقط انجامش بده\" و \"غیر ممکن هیچ چیز نیست\" آشنا شوید. - بازی های پشت صحنه عالی فیفا، جام های جهانی و المپیک را دنبال کنید.
No início da década de 1920, os irmãos Adi e Rudolf Dassler inovaram ao criar uma fábrica de calçados destinados exclusivamente à prática de esportes. As dificuldades e traições mútuas vividas durante a Segunda Guerra na Alemanha acirraram a briga pelo controle da sociedade e levaram a uma separação drástica: nasciam a Adidas e a Puma, e o mundo dos esportes nunca mais seria o mesmo. "Invasão de Campo" revela negociações escusas, casos surpreendentes (muitos dos quais apresentados pela primeira vez) e exemplos de lealdade e superação, bem como de tino empresarial. O livro expõe os bastidores de uma rede que envolve grandes jogadas de marketing, concorrentes de peso como Nike e Reebok, tramas políticas, cifras multibilionárias, inovações técnicas e celebridades internacionais - no processo de globalização do esporte. Uma leitura surpreendente, capaz de tirar o fôlego até dos melhores atletas. E mais: - Descubra o que era o Pacto Pelé. - Saiba como Havelange, Beckenbauer e Beckham entram nessa história. - Entenda a transformação das marcas esportivas em ícones da moda urbana. - Conheça os conceitos por trás de grandes campanhas publicitárias como "Just do it" e "Impossible is nothing". - Acompanhe grandes jogadas dos bastidores da Fifa, das Copas do Mundo e das Olimpíadas.