ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Prisoner’s Dilemma

دانلود کتاب معضل زندانی

The Prisoner’s Dilemma

مشخصات کتاب

The Prisoner’s Dilemma

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Classic Philosophical Arguments 
ISBN (شابک) : 110762147X, 9781107621473 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 307 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The Prisoner’s Dilemma به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معضل زندانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معضل زندانی

معضل زندانی یکی از شدیدترین آزمایش‌های فکری مورد بحث در فلسفه و علوم اجتماعی است که این بینش ساده را ارائه می‌کند که وقتی دو یا چند عامل با هم تعامل دارند، اعمالی که بیشترین سود را برای هر فرد دارد ممکن است برای گروه مفید نباشد. این واقعیت که وقتی شما بهترین کار را برای شما انجام می دهید و من بهترین را برای من انجام می دهم، در نهایت در وضعیتی قرار می گیریم که برای هر دوی ما بدتر است، معضل زندانی را به طیف گسترده ای از پدیده های روزمره مرتبط می کند. این حجم از مقالات جدید از فیلسوفان، نظریه پردازان بازی و اقتصاددانان برجسته، پیامدهای معضل زندانی، مسیرهایی که در آن همچنان ما را هدایت می کند، و پیوندهای آن با موضوعات مختلف در فلسفه، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، اقتصاد را بررسی می کند. و زیست شناسی تکاملی. این جلد منبعی حیاتی و در دسترس برای دانشجویان سطح بالا و همچنین برای محققان دانشگاهی خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Prisoner's Dilemma is one of the most fiercely debated thought experiments in philosophy and the social sciences, presenting the simple insight that when two or more agents interact, the actions that most benefit each individual may not benefit the group. The fact that when you do what is best for you, and I do what is best for me, we end up in a situation that is worse for both of us makes the Prisoner's Dilemma relevant to a broad range of everyday phenomena. This volume of new essays from leading philosophers, game theorists, and economists examines the ramifications of the Prisoner's Dilemma, the directions in which it continues to lead us, and its links to a variety of topics in philosophy, political science, social science, economics, and evolutionary biology. The volume will be a vital and accessible resource for upper-level students as well as for academic researchers.





نظرات کاربران