ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Winnicott’s Children: Independent Psychoanalytic Approaches With Children and Adolescents

دانلود کتاب کودکان Winnicott: رویکردهای روانکاوانه مستقل با کودکان و نوجوانان

Winnicott’s Children: Independent Psychoanalytic Approaches With Children and Adolescents

مشخصات کتاب

Winnicott’s Children: Independent Psychoanalytic Approaches With Children and Adolescents

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415672910, 9780415672917 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 236 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 22 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کودکان Winnicott: رویکردهای روانکاوانه مستقل با کودکان و نوجوانان: سلامت روان، اختلالات اضطرابی، اختلالات کمبود توجه و بیش فعالی، دوقطبی، وابستگی، رفتار اجباری، زوال عقل، افسردگی، اختلالات تجزیه ای، رویاها، اختلالات خوردن، احساسات، شادی، اختلالات خلقی، اختلالات روانی-شخصیتی افسردگی، اسکیزوفرنی، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، اطفال، اورژانس، پریناتولوژی و نوزادان، داخلی، پزشکی، کودک P



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Winnicott’s Children: Independent Psychoanalytic Approaches With Children and Adolescents به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کودکان Winnicott: رویکردهای روانکاوانه مستقل با کودکان و نوجوانان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کودکان Winnicott: رویکردهای روانکاوانه مستقل با کودکان و نوجوانان



کودکان وینیکات بر استفاده ما از تفکر و نوشتن DW Winnicott تمرکز دارد. چگونه این درک ما را از کودکان و محیط‌هایی که در آن کار می‌کنیم افزایش داده است و چگونه بر روش انجام آن کار تأثیر گذاشته است. این کتاب یک جلد از پزشکان است که نگران این هستند که چگونه و همچنین چرا، ما با کودکان خاص به روش‌های خاصی درگیر می‌شویم.

کتاب با توضیحی علمی و قابل دسترس از این موضوع آغاز می‌شود. جایگاه وینیکات در زمان خود، در رابطه با معاصرانش - ملانی کلاین، آنا فروید، جان بولبی - و رشد تفکر او. تمرکز دوگانه بر اولین تجربه نوزاد و پیامدهای آن به‌علاوه «چگونگی» درگیر شدن با کودکان - به‌عنوان مادران به اندازه کافی خوب یا درمانگران به اندازه کافی خوب - در فصل‌های بعدی بررسی می‌شود. نقش بازی در فصلی در مورد نظارت نقش اساسی دارد. دست و پنجه نرم کردن با کسادی می تواند بخشی از تجربه نوجوان و کسانی باشد که با او درگیر هستند. نقش روان درمانی در یک جامعه درمانی وینیکوتی و یک مدرسه متوسطه درون شهری بررسی شده است. و فصلی در مورد کار رادیویی ما را شخصاً با وینیکات و تمایل او به صحبت ساده و مفید با والدین پیوند می‌دهد.

مجموعه موضوعات این کتاب غنی است، و در تجربه نویسندگان برای کسانی که با کودکان کار می کنند - در محیط های بهداشت روانی کودک و خانواده، مدارس، بیمارستان ها، کالج ها و محیط های مراقبت اجتماعی جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Winnicott’s Children focuses on the use we make of the thinking and writing of DW Winnicott; how this has enhanced our understanding of children and the settings where we work, and how it has influenced the way in which we do that work. It is a volume by clinicians, concerned about how, as well as why, we engage with particular children in particular ways.

The book begins with a scholarly and accessible exposition of the place of Winnicott in his time, in relation to his contemporaries – Melanie Klein, Anna Freud, John Bowlby – and the development of his thinking. The dual focus on the earliest experience of the infant and its consequences plus the ‘how’ of engaging with children – as good-enough mothers or good enough therapists – is picked up in the chapters that follow. The role of play is central to a chapter on supervision; struggling through the doldrums can be part of the adolescent’s experience and that of those who engage with him; the role of psychotherapy in a Winnicottian therapeutic community and an inner city secondary school is explored; and a chapter on radio work links us personally with Winnicott and his desire to talk plainly and helpfully to parents.

There is a richness in the collection of subjects in this book, and in the experience of the writers. It will appeal to those who work with children – in child and family mental health settings, schools, hospitals, colleges and social care settings.





نظرات کاربران