دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Julian Guthrie, Richard Branson, Stephen Hawking سری: ISBN (شابک) : 1594206724, 9781594206726 ناشر: Penguin Press سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 0 زبان: English فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 22 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب چگونه یک سفینه فضایی بسازیم: گروهی از Renegades ، یک مسابقه حماسی و تولد پرواز فضایی خصوصی: بیوگرافی و خاطرات، فضانوردی و پرواز فضایی، هوافضا، مهندسی، مهندسی و حمل و نقل، هوانوردی و فضانوردی، نجوم و علوم فضایی، علوم و ریاضیات، اخترفیزیک و علوم فضایی، اخترشناسی و علوم فضایی، علوم و ریاضیات، علوم و ریاضیات، علم و دانش کاربردی، اخترفیزیک، فیزیک شیمی، کیهان شناسی، دینامیک، مهندسی، ژئوفیزیک، گرانش، فیزیک ریاضی، مکانیک، علوم و ریاضی
در صورت تبدیل فایل کتاب How to Make a Spaceship: A Band of Renegades, an Epic Race, and the Birth of Private Spaceflight به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چگونه یک سفینه فضایی بسازیم: گروهی از Renegades ، یک مسابقه حماسی و تولد پرواز فضایی خصوصی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مسابقه تاریخی که وعده پرواز فضایی سرنشین دار را دوباره
بیدار کرد
به تنهایی در کابین سیاه اسپارتایی، خلبان آزمایشی مایک ملویل به
سمت فضا پرتاب شد. او هشتاد ثانیه فرصت داشت تا از سرعت صوت فراتر
رود و صعود را به سمت هدفی آغاز کند که هیچ خلبان غیرنظامی تا به
حال به آن نرسیده بود. شاید نتواند آن را زنده کند. اگر این کار
را می کرد، به عنوان اولین فضانورد تجاری جهان، تاریخ را ثبت می
کرد.
نمایشی که عقل را به چالش می کشد، نتیجه رقابتی است که توسط
کارآفرین پیتر دیاماندیس رویای آن بود، که رویای او برای مسابقه
ای جدید در فضا مستلزم تیم های کوچک بود تا کاری را انجام دهند که
تنها بزرگترین دولت های جهان قبلاً انجام داده بودند.
پیتر دیاماندیس فرزند مهاجرانی سختکوش بود که می خواستند اعجوبه
علمی خود باعث افتخار خانواده شوند و پزشک شوند. اما از هشت
سالگی، زمانی که فرود آپولو 11 را روی ماه تماشا کرد، هدف منحصر
به فرد او رسیدن به فضا بود. دیاماندیس وقتی متوجه شد که ناسا در
حال پایان دادن به پرواز فضایی سرنشین دار است، یکی از داستان های
ماجراجویی کارآفرینی بزرگ زمان ما را آغاز کرد. اگر دولت او را به
فضا نمی فرستد، خودش یک صنعت پرواز فضایی خصوصی ایجاد می
کند.
در دهه 1990، این ایده موضوع داستان علمی تخیلی بود. دیاماندیس
بدون ترس، الهام بخش خود را در مکانی بعید یافت: عصر طلایی
هوانوردی. او متوجه شد که چارلز لیندبرگ پرواز ماوراء اقیانوس
اطلس را برای برنده شدن یک جایزه 25000 دلاری انجام داده است. این
پرواز لیندبرگ را به مشهورترین مرد روی زمین تبدیل کرد و صنعت
هواپیمایی را گالوانیزه کرد. دیاماندیس فکر کرد چرا نمیتوان همین
کار را برای پرواز فضایی انجام داد؟
داستان SpaceShipOne گلولهای و سایر تیمهای در حال شکار،
داستانی خارقالعاده از امکانپذیر کردن غیرممکنها است.
شخصیتهای بزرگ مانند برت روتان، ریچارد برانسون، جان کارمک، پل
آلن و فعالیتهای وسواسآمیز آن را هدایت میکنند. در نهایت،
همانطور که دیاماندیس رویای آن را داشت، نتیجه فقط یک پیروزی برای
یک تیم نبود. این پایه و اساس یک صنعت جدید و عصر جدید بود.
The historic race that reawakened the promise of manned
spaceflight
Alone in a Spartan black cockpit, test pilot Mike Melvill
rocketed toward space. He had eighty seconds to exceed the
speed of sound and begin the climb to a target no civilian
pilot had ever reached. He might not make it back alive. If he
did, he would make history as the world’s first commercial
astronaut.
The spectacle defied reason, the result of a competition
dreamed up by entrepreneur Peter Diamandis, whose vision for a
new race to space required small teams to do what only the
world’s largest governments had done before.
Peter Diamandis was the son of hardworking immigrants who
wanted their science prodigy to make the family proud and
become a doctor. But from the age of eight, when he watched
Apollo 11 land on the Moon, his singular goal was to get to
space. When he realized NASA was winding down manned space
flight, Diamandis set out on one of the great entrepreneurial
adventure stories of our time. If the government wouldn’t
send him to space, he would create a private space flight
industry himself.
In the 1990s, this idea was the stuff of science fiction.
Undaunted, Diamandis found inspiration in an unlikely place:
the golden age of aviation. He discovered that Charles
Lindbergh made his transatlantic flight to win a $25,000 prize.
The flight made Lindbergh the most famous man on earth and
galvanized the airline industry. Why, Diamandis thought,
couldn’t the same be done for space flight?
The story of the bullet-shaped SpaceShipOne, and the other
teams in the hunt, is an extraordinary tale of making the
impossible possible. It is driven by outsized characters—Burt
Rutan, Richard Branson, John Carmack, Paul Allen—and obsessive
pursuits. In the end, as Diamandis dreamed, the result wasn’t
just a victory for one team; it was the foundation for a new
industry and a new age.