ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Purpose Economy: How Your Desire for Impact, Personal Growth and Community Is Changing the World

دانلود کتاب اقتصاد هدف: چگونه میل شما برای تأثیر، رشد شخصی و جامعه جهان را تغییر می دهد

مشخصات کتاب

The Purpose Economy: How Your Desire for Impact, Personal Growth and Community Is Changing the World

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1937498298, 9781937498290 
ناشر: Elevate 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Purpose Economy: How Your Desire for Impact, Personal Growth and Community Is Changing the World به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد هدف: چگونه میل شما برای تأثیر، رشد شخصی و جامعه جهان را تغییر می دهد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد هدف: چگونه میل شما برای تأثیر، رشد شخصی و جامعه جهان را تغییر می دهد

مجموعه‌ای از تغییرات در اقتصاد ما در حال رخ دادن است: هزاره‌ها برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌های فناوری، راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچکی که ریشه در جوامع محلی دارند، یا به صورت آزاد در تخصص خود به‌کار می‌برند. ما همه چیز را به اشتراک می گذاریم، از دوچرخه و ماشین گرفته تا اتاق های اضافی در خانه هایمان. ما اکنون محصولات دست ساز را در جوامع محلی خود به راحتی ایجاد، خرید و فروش می کنیم.


کارآفرین شناخته شده جهانی، بنیانگذار Taproot Foundation و مدیر عامل Imperative، آرون هرست، در آخرین کتاب خود استدلال می کند که اگرچه این پیشرفت ها به نظر بی ربط به نظر می رسند. اول، آنها با هم الگوی قدرتمندی را نشان می‌دهند که به هدف به‌عنوان محرک جدید اقتصاد آمریکا اشاره می‌کند.


مانند اقتصاد اطلاعاتی، که تا کنون نوآوری و رشد اقتصادی را هدایت کرده است. هرست استدلال می کند که دوران جدید اقتصادی ما با اتصال مردم به هدفشان پیش می رود. این اقتصادی است که در آن ارزش در ایجاد هدف برای کارمندان و مشتریان از طریق ارائه نیازهای بیشتر از نیازهای آنها نهفته است و باعث رشد شخصی و ایجاد جامعه می شود. بر اساس مصاحبه با هزاران کارآفرین، هرست نشان می دهد که این دوره جدید در حال حاضر تقاضا برای مجموعه ای از محصولات و خدمات را افزایش می دهد و نحوه نگاه هزاره ها به حرفه خود را تغییر می دهد. نوع جدیدی از استارت‌آپ‌ها مانند Etsy، Zaarly، Tough Mudder، Kickstarter، و Airbnb b> در حال یافتن راه‌های جدیدی برای ایجاد ارزش از طریق پیوند دادن ما با جوامع محلی خود هستند. در همان زمان، شرکت‌هایی مانند Tesla و Whole Foods از جذابیت برای خریداران مرفه به سمت تبدیل شدن به برندهای رایج حرکت می‌کنند. هرست این شرکت‌ها را همراه با کارآفرینان پیشگامی که آنها را تأسیس کردند، ذائقه‌سازان اقتصاد هدف می‌نامد.


این کتاب در عین حال خاطرات شخصی از بیداری خود آرون هرست به عنوان یک کارآفرین هدفمند است، زمانی که او در سال 2001 یک شغل فنی پردرآمد را ترک کرد و Taproot را راه اندازی کرد و مسیری را برای میلیون ها متخصص و فورچون ایجاد کرد. 500 شرکت برای سازمان‌های غیرانتفاعی داوطلب می‌شوند. همچنین طرحی برای یک دوره اقتصادی جدید است که شرکت‌ها، بازارها و مشاغل ما را برای خدمت بهتر به مردم و جهان متحول می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران