ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Love and Loss in Life and in Treatment

دانلود کتاب عشق و ضرر در زندگی و درمان

Love and Loss in Life and in Treatment

مشخصات کتاب

Love and Loss in Life and in Treatment

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Psychoanalysis in a New Key Book Series 
ISBN (شابک) : 0415888948, 9780415888943 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 213 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب عشق و ضرر در زندگی و درمان: عشق و از دست دادن، روابط، خودیاری، سلامت روان، اختلالات اضطرابی، اختلالات کمبود توجه و بیش فعالی، دوقطبی، همبستگی، رفتار اجباری، زوال عقل، افسردگی، اختلالات تجزیه ای، رویاها، اختلالات هیجانی، اختلالات خوردن، اختلالات خلقی، اختلالات شخصیت، اختلال استرس پس از سانحه، افسردگی پس از زایمان، اسکیزوفرنی، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی و مشاوره، سلامت، تناسب اندام و رژیم غذایی، روانکاوی، روانشناسی، روانشناسی، روانشناسی بالینی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Love and Loss in Life and in Treatment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عشق و ضرر در زندگی و درمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عشق و ضرر در زندگی و درمان



آیا تا به حال فکر کرده اید که یک درمانگر واقعاً چه فکر می کند؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا یک درمانگر واقعاً به بیماران خود اهمیت می دهد؟ آیا سعی کرده اید غیرقابل تصور، از دست دادن عزیزترین شخصی را تصور کنید؟ آیا این درست است که «دوست داشتن و از دست دادن بهتر از این است که اصلاً دوست نداشته باشید؟ `

عشق و از دست دادن بخش فراگیر زندگی است که بزرگترین شادی ها و بزرگترین دردها را به همراه دارد. به هر طریقی تمام روابط پایان می یابد. مردم می روند، می روند، می میرند. از دست دادن بخش همیشگی زندگی است. در عشق و از دست دادن، لیندا بی شربی نشان می‌دهد که برای رشد و شکوفایی، باید سوگواری را بیاموزیم، و از فردی که در هنگام گرفتن آن شخص از دست داده‌ایم فراتر برویم. با ما در ذهن ما عشق، بر خلاف از دست دادن، اجتناب ناپذیر نیست، اما، او استدلال می کند، هیچ زندگی رضایت بخشی را نمی توان بدون روابط عمیق و معنادار زندگی کرد.

تمرکز عشق و از دست دادن این است که چگونه تجربیات مستقل بیماران و درمانگران از عشق و از دست دادن، و همچنین عشق و از دست دادنی که در اتاق درمان تجربه می کنند، در هم می آمیزند و با هم تعامل دارند. همیشه دو نفر در اتاق مشاوره حضور دارند که هر دو درگیر زندگی مربوط به خود و همچنین رابطه متقابل پاسخگو هستند که بین آنها وجود دارد. عشق و از دست دادن در زندگی یکی از طرفین بر دیگری تأثیر می گذارد، خواه این تأثیر در سطح آگاهانه یا ناخودآگاه رخ دهد.

عشق و از دست دادن از دو جنبه منحصربه‌فرد است. اولی تمرکز آن بر وضعیت فعلی زندگی تحلیلگر و چگونگی تأثیر آن بر بیمار و درمان است. دوم تمایل شربی برای به اشتراک گذاشتن خاطرات شخصی از دست دادن خود است که او با مطالب بالینی گسترده در هم آمیخته است تا به وضوح تأثیر شرایط فعلی زندگی تحلیلگر را بر درمان نشان دهد.

لیندا بی شربی لیندا بی شربی که هم به عنوان روانکاو و هم به عنوان بیوه می نویسد، این امکان را برای خواننده فراهم می کند تا دیدی درونی از تجربه احساسی تحلیلگر بودن به دست آورد و این کتاب را برای مخاطبان وسیعی مورد توجه قرار می دهد. . متخصصان روانکاو و روان درمانگران و متخصصان سوگ از طریق دانشجویان در تمام زمینه های سلامت روان به عموم مردم، طنین انداز شده و از این کتاب صمیمانه و صریح یاد خواهند گرفت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Have you ever wondered what a therapist really thinks? Have you ever wondered if a therapist truly cares about her patients? Have you tried to imagine the unimaginable, the loss of the person most dear to you? Is it true that `tis better to have loved and lost, than never to have loved at all? `

Love and loss are a ubiquitous part of life, bringing the greatest joys and the greatest heartaches. In one way or another all relationships end. People leave, move on, die. Loss is an ever-present part of life. In Love and Loss, Linda B. Sherby illustrates that in order to grow and thrive, we must learn to mourn, to move beyond the person we have lost while taking that person with us in our minds. Love, unlike loss, is not inevitable but, she argues, no satisfying life can be lived without deeply meaningful relationships.

The focus of Love and Loss is how patients' and therapists' independent experiences of love and loss, as well as the love and loss that they experience in the treatment room, intermingle and interact. There are always two people in the consulting room, both of whom are involved in their own respective lives, as well as the mutually responsive relationship that exists between them. Love and loss in the life of one of the parties affects the other, whether that affect takes place on a conscious or unconscious level.

Love and Loss is unique in two respects.The first is its focus on the analyst's current life situation and how that necessarily affects both the patient and the treatment. The second is Sherby's willingness to share the personal memoir of her own loss which she has interwoven with extensive clinical material to clearly illustrate the effect the analyst's current life circumstance has on the treatment.

Writing as both a psychoanalyst and a widow, Linda B. Sherby makes it possible for the reader to gain an inside view of the emotional experience of being an analyst, making this book of interest to a wide audience. Professionals from psychoanalysts and psychotherapists and bereavement specialists through students in all the mental health fields to the public in general, will resonate and learn from this heartfelt and straightforward book.





نظرات کاربران