مشخصات کتاب
Russia’s Legal Fictions
ویرایش:
نویسندگان: Harriet Murav
سری: Law, Meaning, and Violence
ISBN (شابک) : 0472108794, 9780472108794
ناشر: University of Michigan Press
سال نشر: 1998
تعداد صفحات: 274
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
قیمت کتاب (تومان) : 55,000
کلمات کلیدی مربوط به کتاب داستان های حقوقی روسیه: تاریخ حقوقی، حقوق، نقد و نظریه، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، جنبش ها و دوره ها، باستان و کلاسیک، عاشقانه آرتورین، نسل بیت، فمینیست، گوتیک و رمانتیک، دگرباشان جنسی، قرون وسطی، مدرن، مدرنیسم، پسامدرنیسم، پسا مدرنیسم سوررئالیسم، ویکتوریایی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، اروپایی، شرقی، بریتانیایی و ایرلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسکاندیناویایی، اسپانیایی و پرتغالی، منطقه ای و فرهنگی، تاریخ و نقد، ادبیات و داستان، روسی و فرهنگی منطقه ای ، تاریخ و کر
میانگین امتیاز به این کتاب :
تعداد امتیاز دهندگان : 8
در صورت تبدیل فایل کتاب Russia’s Legal Fictions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب داستان های حقوقی روسیه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
توضیحاتی در مورد کتاب داستان های حقوقی روسیه
پژوهشگران حقوقی و منتقدان ادبی اهمیت داستان سرایی را نه تنها
به عنوان بخشی از رویه دادگاه، بلکه به عنوان بخشی از اساس
قانون نشان داده اند. داستان های حقوقی روسیه رابطه بین
قانون، روایت و اقتدار را در روسیه قرن نوزدهم و بیستم بررسی می
کند.
تضاد بین نویسنده روسی و قانون یک چاه است. - ویژگی شناخته شده
زندگی ادبی روسیه در دو قرن گذشته. با یک استثنا، نویسندگان
مورد بحث در این کتاب - سوخوو-کوبلین، اخشاروموف، سوورین، و
داستایوفسکی در قرن نوزدهم و سولژنیتسین و سینیاوسکی در قرن
بیستم - همگی محاکمه شدند. در داستانهای حقوقی روسیه،
هریت موراو با نوشتههای خود نویسندگان درباره تجربهشان با
قانون شروع میکند و تاریخچه این محاکمههای ادبی روسیه، از
جمله سانسور، پروندههای افترا، و یک مورد قتل را در آنها بررسی
میکند. زمینه تاریخی خاص، نشان میدهد که چگونه جنبههای خاصی
از فرهنگ آن زمان به این مورد مربوط میشود.
این کتاب شرایط ادبی و سیاسی خاص روسیه را بررسی میکند که در
آن نویسندگان نه تنها بهعنوان نویسنده، مدعی اقتدار هستند.
داستان، اما به عنوان قانونگذار در قلمرو واقعیت، و در آن دولت
برای اعمال قدرت خود به قلمرو ادبی روی می آورد. نویسنده از
جنبههای خاصی از فرهنگ، تاریخ و ادبیات روسیه استفاده میکند
تا پرسشهای نظری گستردهتری درباره رابطه بین قانون، روایت و
اقتدار در نظر بگیرد. موراو تاریخچه ای از استقبال از محاکمه
هیئت منصفه و توسعه یک کافه حرفه ای در اواخر امپراتوری روسیه و
همچنین کاوش در نظریه های جنایت، جنسیت، مجازات، و توانبخشی در
روسیه امپراتوری و شوروی ارائه می دهد.
این کتاب مورد توجه محققان حقوق و ادبیات و حقوق، تاریخ و فرهنگ
روسیه خواهد بود.
هریت موراو، دانشیار ادبیات روسی و تطبیقی، دانشگاه کالیفرنیا
در دیویس است. .
توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی
Legal scholars and literary critics have shown the
significance of storytelling, not only as part of the
courtroom procedure, but as part of the very foundation of
law. Russia's Legal Fictions examines the relationship
between law, narrative and authority in nineteenth- and
twentieth-century Russia.
The conflict between the Russian writer and the law is a
well-known feature of Russian literary life in the past two
centuries. With one exception, the authors discussed in this
book--Sukhovo-Kobylin, Akhsharumov, Suvorin, and Dostoevsky
in the nineteenth century and Solzhenitsyn and Siniavskii in
the twentieth--were all put on trial. In Russia's Legal
Fictions, Harriet Murav starts with the authors' own
writings about their experience with law and explores the
history of these Russian literary trials, including
censorship, libel cases, and one case of murder, in their
specific historical context, showing how particular aspects
of the culture of the time relate to the case.
The book explores the specifically Russian literary and
political conditions in which writers claim the authority not
only as the authors of fiction but as lawgivers in the realm
of the real, and in which the government turns to the realm
of the literary to exercise its power. The author uses
specific aspects of Russian culture, history and literature
to consider broader theoretical questions about the
relationship between law, narrative, and authority. Murav
offers a history of the reception of the jury trial and the
development of a professional bar in late Imperial Russia as
well as an exploration of theories of criminality, sexuality,
punishment, and rehabilitation in Imperial and Soviet
Russia.
This book will be of interest to scholars of law and
literature and Russian law, history and culture.
Harriet Murav is Associate Professor of Russian and
Comparative Literature, University of California at
Davis.
نظرات کاربران