ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beat the Blues Before They Beat You: How to Overcome Depression

دانلود کتاب ضرب و شتم Blues قبل از اینکه شما را شکست: چگونه غلبه بر افسردگی

Beat the Blues Before They Beat You: How to Overcome Depression

مشخصات کتاب

Beat the Blues Before They Beat You: How to Overcome Depression

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 140192168X, 9781401921682 
ناشر: Hay House 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ضرب و شتم Blues قبل از اینکه شما را شکست: چگونه غلبه بر افسردگی: انگیزشی، خودیاری، افسردگی، سلامت روان، سلامتی، تناسب اندام و رژیم غذایی، ادبی، ادبیات و داستان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Beat the Blues Before They Beat You: How to Overcome Depression به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ضرب و شتم Blues قبل از اینکه شما را شکست: چگونه غلبه بر افسردگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ضرب و شتم Blues قبل از اینکه شما را شکست: چگونه غلبه بر افسردگی



در طول سال گذشته، 16.5 میلیون آمریکایی - از هر 13 بزرگسال - از هر نژاد، سن و طبقه اجتماعی-اقتصادی حداقل یک دوره افسردگی اساسی را تجربه کردند. این ارقام به طور پیوسته در حال افزایش است و متأسفانه، یک سوم افرادی که درد غیر قابل تحمل، ناامیدی و انتقاد از خود افسردگی را احساس می کنند، هرگز به دنبال درمان نیستند. اگر شما نیستید، پس کسی که می شناسید به احتمال زیاد در این آمار پنهان می شود و در سکوت رنج می برد. خبر خوب این است که با درمان موثر می توانید بر افسردگی غلبه کنید - و پس از انجام این کار، شانس خوبی برای جلوگیری از عود آن دارید.

قبل از اینکه بلوز شما را شکست دهند، پیگیری کتاب پرفروش رابرت لیهی درمان نگرانی، علل، علائم و درمان های افسردگی را به شیوه ای واضح و خوانا بیان می کند. . داستان های زندگی واقعی بیماران همراه با دستورالعمل های گام به گام ساده به شما در درک افسردگی کمک می کند. بیاموزید که چه چیزی خلق و خوی شما را تحریک می کند. دریابید که چگونه احساس خستگی، تنهایی و ناامیدی را شکست دهید. برای تقویت اعتماد به نفس برنامه ای طراحی کنید. تعیین کنید که چه درمان هایی - هم دارو و هم درمان - برای جلوگیری از عود در دسترس هستند. قبل از اینکه شما را شکست دهند بلوز را شکست دهید مجموعه ای از قدرتمندترین ابزارها در شناخت درمانی است که به شما کمک می کند افکار و رفتارهای خود را مهار کنید تا بتوانید دوباره احساس خوبی داشته باشید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Over the past year, 16.5 million Americans—1 in 13 adults—of every race, age, and socioeconomic class experienced at least one major bout of depression. These numbers have been steadily rising, and sadly, one third of people who feel the unbearable pain, hopelessness, and self-criticism of depression never seek treatment. If not you, then someone you know most likely hides within these statistics, suffering in silence. The good news is that with effective treatment you can overcome depression—and once you do, you have a good chance of preventing its recurrence.

Beat the Blues Before They Beat You, the follow-up to best-selling author Robert Leahy’s The Worry Cure, outlines the causes, symptoms, and treatments for depression in a clear and easy-to-read manner. Real-life patient stories combined with simple step-by-step instructions help you understand depression. Learn what triggers your moods. Figure out how to defeat feelings of fatigue, loneliness, and hopelessness. Design a plan to develop self-confidence. Determine what treatments—both medication and therapy—are available to prevent relapse. Beat the Blues Before They Beat You is a collection of the most powerful tools in cognitive therapy to help you curb your thoughts and behaviors, so you can begin to feel good again.





نظرات کاربران