ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Every Falling Star: The True Story of How I Survived and Escaped North Korea

دانلود کتاب هر ستاره در حال سقوط: داستان واقعی چگونگی زنده ماندن و فرار من از کره شمالی

Every Falling Star: The True Story of How I Survived and Escaped North Korea

مشخصات کتاب

Every Falling Star: The True Story of How I Survived and Escaped North Korea

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1419721321, 9781419721328 
ناشر: Harry N. Abrams 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 595 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب هر ستاره در حال سقوط: داستان واقعی چگونگی زنده ماندن و فرار من از کره شمالی: تاریخ، آفریقا، آمریکا، قطب شمال و قطب جنوب، آسیا، استرالیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه، روسیه، ایالات متحده، جهان، تمدن های باستانی، نظامی، مطالعات تاریخی و منابع آموزشی، میراث فرهنگی، زندگی نامه ها، نوجوانان و جوانان سیاسی ,زندگینامه, نوجوانان و جوانان, بی خانمانی و فقر, مسائل اجتماعی, نوجوانان و جوانان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Every Falling Star: The True Story of How I Survived and Escaped North Korea به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هر ستاره در حال سقوط: داستان واقعی چگونگی زنده ماندن و فرار من از کره شمالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هر ستاره در حال سقوط: داستان واقعی چگونگی زنده ماندن و فرار من از کره شمالی


هر ستاره در حال سقوط، اولین کتابی است که کره شمالی معاصر را برای مخاطبان جوان به تصویر می کشد، خاطرات شدید یک پسر کره شمالی به نام سونگجو است که در دوازده سالگی مجبور می شود در خیابان ها زندگی کند. از خود دفاع کند سونگجو برای زنده ماندن یک باند تشکیل می دهد و با دزدی، دعوا، گدایی و دزدی در قطارهای باری زندگی می کند. سونگجو داستان پرزرق و برق خود را به شکلی غنی بازآفرینی می‌کند، و به تصویر می‌کشد که چگونه یک پسر به تنهایی با گروه خود، یعنی «برادران» خود، خانواده جدیدی ایجاد می‌کرد. گرسنه بودن و ترس از دستگیری، زندان و حتی اعدام. این خاطرات جذاب به خوانندگان جوان این امکان را می دهد که در مورد فرهنگ های دیگری که آزادی هایی که آنها را بدیهی می دانند وجود ندارد، بیاموزند.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Every Falling Star, the first book to portray contemporary North Korea to a young audience, is the intense memoir of a North Korean boy named Sungju who is forced at age twelve to live on the streets and fend for himself. To survive, Sungju creates a gang and lives by thieving, fighting, begging, and stealing rides on cargo trains. Sungju richly re-creates his scabrous story, depicting what it was like for a boy alone to create a new family with his gang, his “brothers”; to be hungry and to fear arrest, imprisonment, and even execution. This riveting memoir allows young readers to learn about other cultures where freedoms they take for granted do not exist.




نظرات کاربران