ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Storyteller’s Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch On and Others Don’t

دانلود کتاب Secret Storyteller’s Secret: از سخنرانان TED تا افسانه های تجاری ، چرا برخی از ایده ها شروع می شوند و برخی دیگر

The Storyteller’s Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch On and Others Don’t

مشخصات کتاب

The Storyteller’s Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch On and Others Don’t

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1250071550, 9781250071552 
ناشر: St. Martin’s Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 288 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 541 Kb 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب The Storyteller’s Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch On and Others Don’t به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Secret Storyteller’s Secret: از سخنرانان TED تا افسانه های تجاری ، چرا برخی از ایده ها شروع می شوند و برخی دیگر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Secret Storyteller’s Secret: از سخنرانان TED تا افسانه های تجاری ، چرا برخی از ایده ها شروع می شوند و برخی دیگر



چگونه یک فروشنده تی شرت ساحلی ونیز موفق ترین تهیه کننده تلویزیون شد؟ چگونه کارآفرینی که در یک گاراژ کار خود را شروع کرد، نمادین ترین محصولات را در تاریخ کسب و کار عرضه کرد؟ چگونه پسر یک کشیش ترسو بر ترس فلج کننده سخنرانی در جمع غلبه کرد تا دو بار جمعیت فروخته شده در استادیوم یانکی را مجذوب خود کند؟ چگونه یک وکیل حقوق بشر طولانی ترین تشویق های TED را به دست آورد و چگونه یکی از مدیران فیس بوک جنبشی را برای تشویق میلیون ها زن به "تکیه دادن" به راه انداخت؟

آنها داستان های درخشانی را تعریف کردند.

در راز داستان نویس: از سخنرانان TED تا افسانه های تجاری، چرا برخی از ایده ها مورد توجه قرار می گیرند و برخی دیگر نه، سخنران اصلی، نویسنده پرفروش و کارشناس ارتباطات، کارمین گالو، کلیدهای بیان قدرتمند را فاش می کند. داستان هایی که الهام بخش، انگیزه، آموزش، برندسازی، راه اندازی جنبش ها و تغییر زندگی هستند. نیویورک تایمز یک داستان خوب گفته شده را "ابزار استراتژیک با قدرت غیرقابل مقاومت" نامیده است - دلیل آن در داستان موفقیت 50 نماد، رهبر و افسانه است که در راز داستان نویس: کارآفرینانی مانند ریچارد برانسون، سارا بلیکلی، ایلان ماسک، استیو جابز و شریل سندبرگ. سخنرانان جذابی مانند دکتر مارتین لوتر کینگ، برایان استیونسون، و ملاله یوسف زی. و رهبران تجاری در پشت مارک های معروف مانند Starbucks، Southwest Airlines، Wynn Resorts، Whole Foods و Pixar. چه هدف شما آموزش، جمع آوری کمک مالی، الهام بخشیدن به تیم ها، ایجاد یک فرهنگ برنده جوایز، یا ارائه ارائه های به یاد ماندنی باشد، یک داستان ارزشمندترین دارایی و مزیت رقابتی شماست.

در راز داستان سرا، گالو توضیح می‌دهد که چرا مغز عاشق داستان‌ها - به‌ویژه داستان‌های نابخردانه - است و چگونه جدیدترین علم می‌تواند به شما کمک کند روایتی متقاعدکننده بسازید. که قلب ها و ذهن ها را به دست می آورد ریچارد برانسون، کارآفرین میلیاردر، می گوید: «هنر داستان سرایی را می توان برای ایجاد تغییر استفاده کرد.» و از آنجایی که دهه آینده شاهد بیشترین تغییراتی است که تمدن ما تا به حال دیده است، داستان شما به طور اساسی کسب و کار شما، زندگی شما و زندگی کسانی را که لمس می کنید متحول خواهد کرد. ایده‌هایی که درگیر می‌شوند در داستان پیچیده می‌شوند. داستان شما می تواند دنیا را تغییر دهد. آیا وقت آن نرسیده است که خودتان را به اشتراک بگذارید؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How did a Venice Beach T-shirt vendor become television's most successful producer? How did an entrepreneur who started in a garage create the most iconic product launches in business history? How did a timid pastor's son overcome a paralyzing fear of public speaking to captivate sold-out crowds at Yankee Stadium, twice? How did a human rights attorney earn TED's longest standing ovation, and how did a Facebook executive launch a movement to encourage millions of women to "lean in"?

They told brilliant stories.

In The Storyteller's Secret: From TED Speakers to Business Legends, Why Some Ideas Catch on and Others Don't, keynote speaker, bestselling author, and communication expert Carmine Gallo reveals the keys to telling powerful stories that inspire, motivate, educate, build brands, launch movements, and change lives. The New York Times has called a well-told story "a strategic tool with irresistible power" - the proof lies in the success stories of 50 icons, leaders, and legends featured in The Storyteller's Secret: entrepreneurs like Richard Branson, Sara Blakely, Elon Musk, Steve Jobs, and Sheryl Sandberg; spellbinding speakers like Dr. Martin Luther King, Jr., Bryan Stevenson, and Malala Yousafzai; and business leaders behind famous brands such as Starbucks, Southwest Airlines, Wynn Resorts, Whole Foods, and Pixar. Whether your goal is to educate, fundraise, inspire teams, build an award-winning culture, or to deliver memorable presentations, a story is your most valuable asset and your competitive advantage.

In The Storyteller's Secret, Gallo explains why the brain is hardwired to love stories - especially rags-to-riches stories - and how the latest science can help you craft a persuasive narrative that wins hearts and minds. "The art of storytelling can be used to drive change," says billionaire entrepreneur Richard Branson. And since the next decade will see the most change our civilization has ever known, your story will radically transform your business, your life, and the lives of those you touch. Ideas that catch on are wrapped in story. Your story can change the world. Isn't it time you shared yours?





نظرات کاربران