ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The traffic in saints : the social and sexual economies of Old French hagiography

دانلود کتاب ترافیک در قدیسان: اقتصاد اجتماعی و جنسی در نقاشی باستانی فرانسوی

مشخصات کتاب

The traffic in saints : the social and sexual economies of Old French hagiography

دسته بندی: ادبیات
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: PhD Dissertation 
 
ناشر: University of London 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 293 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The traffic in saints : the social and sexual economies of Old French hagiography به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ترافیک در قدیسان: اقتصاد اجتماعی و جنسی در نقاشی باستانی فرانسوی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ترافیک در قدیسان: اقتصاد اجتماعی و جنسی در نقاشی باستانی فرانسوی

سیستم‌های اجتماعی و جنسی نقشی کلیدی در هیجوگرافی قرون وسطایی ایفا می‌کنند. این پایان نامه به بررسی راه های مختلفی می پردازد که از طریق آنها این سیستم ها در عملکرد روایی و ایدئولوژیک زندگی قدیسین فرانسوی قدیم در قرن دوازدهم و سیزدهم نقش دارند. پایان نامه به چهار فصل تقسیم می شود. فصل اول به بررسی پرداختن به مبادله و قرارداد اجتماعی توسط هاژیوگرافی می پردازد. با تکیه بر نظریه‌های موهبت در نوشته‌های انسان‌شناسی و در آثار متفکرانی مانند دریدا، استدلال می‌کنم که زندگی قدیسان به شکل خاصی از مبادله بین انسان و امر الهی که نمونه آن رابطه قدیس با خدا است، امتیاز می‌دهد. این رابطه خصلت اقتصادی خاص خود را دارد، خصلتی که با استناد به مفهومی خاص از موهبت، هم دنیای فعالیت اقتصادی انسان را تداعی می کند و هم متحول می کند. فصل دوم پیامدهای چنین دگرگونی هایی را برای شبکه های خویشاوندی که بر سیستم های مبادله انسانی متکی هستند، بررسی می کند. زندگی قدیس این سوال را مطرح می‌کند که در سیستمی که فاقد مرزهای زمانی، عاطفی و اقتصادی شبکه‌های اجتماعی انسانی است، چه نوع تمایلی ممکن است. با درگیر شدن با کار لاکان و باتلر در مورد مرگ و اخلاق، من پیشنهاد می‌کنم که زندگی قدیسان حوزه‌ای از فعالیت اخلاقی را بسازد که فراتر از دنیای اجتماعی انسانی قرار دارد، حوزه‌ای که از این طریق با شکلی از مرگ در زندگی مرتبط است. بنابراین، خویشاوندی انسانی در تضاد با اشکال میل است که در مجموعه جایگزینی از روابط خویشاوندی معنوی تأیید شده است. خویشاوندی معنوی، از آنجایی که دائماً بیش از هنجارهای انسانی است، ممکن است روابط و تمایلاتی را که از نظر انسانی متجاوزانه است، احیا کند و در نتیجه قانون و استثناهای سازنده آن را در راستای شبکه ای از روابط که در (و) قرار دارند، بازتعریف کند. فقط فراتر از) حدود خویشاوندی زمینی. فصل سوم این پیشنهاد را توسعه می‌دهد که زندگی قدیسان، روابط انسانی را از طریق زمینه‌سازی مجدد و تفسیر مجدد چنین روابطی در حوزه‌ای جایگزین از ارتباطات معنوی با در نظر گرفتن چگونگی تشکیل اجتماع در ادبیات و ادبیات تشییع‌نگاری تغییر می‌دهد. این فصل به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه جوامع ممکن است توسط متون هاژیوگرافیک از طریق شکلی از آنچه که آلتوسر ممکن است «استغاثه» نامیده است، نشان داده شوند و در آن مشارکت داشته باشند. من تأثیرات احتمالی چنین فرآیندهایی را هم برای مخاطبان قرون وسطایی و هم برای خوانندگان امروزی بررسی می‌کنم، با در نظر گرفتن اینکه چگونه هاژیوگرافی در ارتباط با کار دینشاو، آگامبن و نانسی به تأمل در ماهیت جامعه و ساختار و مفهوم‌سازی آن در زمان حال می‌پردازد. فصل چهارم برخی از این نتایج را در رابطه با سه مجموعه قرون وسطایی شامل زندگی قدیسان بررسی می کند. این فصل به چگونگی بیان جامعه به صورت بینامتنی، از طریق ترکیب خاصی از متون می پردازد. و همچنین با توجه به اینکه چگونه اهداف ایدئولوژیک این مجموعه ها (و زندگی مقدسین موجود در آنها) توسط چنین تقابل های متنی مورد استفاده قرار می گیرد، من همچنین بررسی می کنم که چگونه امدادهای بزرگتر ممکن است در برابر استیضاح جامعه مسیحی عمل کنند و همزمان تلاش می کنند تا عناصری را که بر اساس آن ها تایید می کنند، انجام دهند. جامعه مبتنی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران