دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Emanuel Levy
سری:
ISBN (شابک) : 0814751237, 9780814751237
ناشر: NYU Press
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 616
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Cinema of Outsiders: The Rise of American Independent Film به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای بیگانگان: ظهور فیلم مستقل آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
یک لس آنجلس تایمز پرفروش
مهمترین تحول در فرهنگ آمریکا در دو دهه اخیر، ظهور سینمای مستقل به عنوان جایگزینی مناسب برای هالیوود است. در واقع، در حالی که استودیوهای هالیوود بیشتر وقت و انرژی خود را صرف تولید فیلمهای رویدادی پرهزینه و پر ستاره میکنند، یک سینمای مستقل که جریان اصلی را به چالش میکشد، همچنان با حمایت منتقدان قوی و تماشاگران وفادار به شکوفایی خود ادامه میدهد.
Cinema of Outsidersاولین و تنها وقایع نگاری جامع فیلم های مستقل معاصر از اواخر دهه 1970 تا به امروز است. از کارهای اولیه و جسورانه دیوید لینچ، جیم جارموش و اسپایک لی گرفته تا موفقیت های برنده اسکار معاصر دینام های مستقل، مانند برادران کوئن (Fargo)، کوئنتین تارنتینو (< i>Pulp Fiction)، و Billy Bob Thornton (Sling Blade)، لوی به شیوه ای شفاف و قابل دسترس، نوآوری و تنوع هندهای آمریکایی را در موضوع، حساسیت و سبک توصیف می کند. /p>
با مستندسازی نیروهای اجتماعی-اقتصادی، سیاسی و هنری که منجر به ظهور فیلم مستقل آمریکایی شدند، Cinema of Outsiders نقش محوری رابرت ردفورد گورو مستقل و جشنواره فیلم ساندنس او را به تصویر میکشد. در ایجاد ویترینی برای هند، کارکرد مدارس فیلم در تامین استعدادها، و تنش مداوم بین هند و هالیوود به عنوان دو صنعت متمایز با ساختار، امور مالی، استعداد و مخاطب خاص خود.
لوی عمده ترین موضوع را توصیف می کند. چرخه های جنبش فیلم مستقل: سینمای منطقه ای، مدرسه فیلم نیویورک، آفریقایی-آمریکایی، آسیایی آمریکایی، همجنس گرایان و لزبین ها، و فیلم های ساخته شده توسط زنان. بر اساس تحقیقات جامع بیش از 1000 فیلم ساخته شده بین سال های 1977 و 1999، لوی حدود 200 فیلم هندی اساسی را ارزیابی می کند، از جمله من را انتخاب کن، غریبه تر از بهشت، خون ساده i>، مخمل آبی، ناامیدانه در جستجوی سوزان، تنبل، زهر، سگهای مخزن، محل اقامت گازی، انجمن تهدید دوم، کارمندان، در گروه مردان، تعقیب امی، حواری، مخالف جنسیت و خوشبختی.
سینمای Outsiders تاثیر هنری و سیاسی فیلمهای مستقل جسورانه و تحریکآمیز را در نمایش سینمای \"غریبهها\"-سینمای \"آمریکای دیگر\" نشان میدهد.
A Los Angeles Times Bestseller
The most important development in American culture of the last two decades is the emergence of independent cinema as a viable alternative to Hollywood. Indeed, while Hollywood's studios devote much of their time and energy to churning out big-budget, star-studded event movies, a renegade independent cinema that challenges mainstream fare continues to flourish with strong critical support and loyal audiences.
Cinema of Outsiders is the first and only comprehensive chronicle of contemporary independent movies from the late 1970s up to the present. From the hip, audacious early works of maverick David Lynch, Jim Jarmusch, and Spike Lee, to the contemporary Oscar-winning success of indie dynamos, such as the Coen brothers (Fargo), Quentin Tarentino (Pulp Fiction), and Billy Bob Thornton (Sling Blade), Levy describes in a lucid and accessible manner the innovation and diversity of American indies in theme, sensibility, and style.
Documenting the socio-economic, political and artistic forces that led to the rise of American independent film, Cinema of Outsiders depicts the pivotal role of indie guru Robert Redford and his Sundance Film Festival in creating a showcase for indies, the function of film schools in supplying talent, and the continuous tension between indies and Hollywood as two distinct industries with their own structure, finance, talent and audience.
Levy describes the major cycles in the indie film movement: regional cinema, the New York school of film, African-American, Asian American, gay and lesbian, and movies made by women. Based on exhaustive research of over 1,000 movies made between 1977 and 1999, Levy evaluates some 200 quintessential indies, including Choose Me, Stranger Than Paradise, Blood Simple, Blue Velvet, Desperately Seeking Susan, Slacker, Poison, Reservoir Dogs, Gas Food Lodging, Menace II Society, Clerks, In the Company of Men, Chasing Amy, The Apostle, The Opposite of Sex, and Happiness.
Cinema of Outsiders reveals the artistic and political impact of bold and provocative independent movies in displaying the cinema of "outsiders"-the cinema of the "other America."