ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Söz’ün Özü (Kelâm-ı İlâhî’nin Tabiatına Dâir)

دانلود کتاب ذات کلمه (دوایر به طبیعت کلمه اللهی)

Söz’ün Özü (Kelâm-ı İlâhî’nin Tabiatına Dâir)

مشخصات کتاب

Söz’ün Özü (Kelâm-ı İlâhî’nin Tabiatına Dâir)

دسته بندی: دین
ویرایش: 5 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9786054322619 
ناشر: Kapı Yayınları 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 152 
زبان: Turkish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ذات کلمه (دوایر به طبیعت کلمه اللهی): دوکان کندیوغلو، الله، کلمه، وحی، قرآن، اسلام، ذهن، تفسیر، روایت، تورات، رسول، دنزیل، قلب



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Söz’ün Özü (Kelâm-ı İlâhî’nin Tabiatına Dâir) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذات کلمه (دوایر به طبیعت کلمه اللهی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذات کلمه (دوایر به طبیعت کلمه اللهی)

با توجه به ماهیت ذهنی فعالیت تفهیم-تفسیری و مصادیق ارائه شده در تاریخ تفسیر، بدیهی است که نمی توان تفسیر واحد و نهایی قرآن را به گونه ای انجام داد که مورد قبول همگان باشد. وحی الهی تا یک جایی قرائت های مختلفی خواهد داشت و به نظر ما طبیعتا باید از این امر استقبال کرد. با این حال، تصور می‌شود که متنی که می‌خوانیم و سعی می‌کنیم آن را بفهمیم/تفسیر کنیم ماهیتی دارد که به اصطلاح در حالت بسته در مقابل ما می‌ایستد و صدایی بر خلاف علایق و هیجان‌های شخصی ما تولید نمی‌کند. ، رویکردهای بومی و گمانه زنی اگر تصور شود که از چنین واژه ای که تصور می شود قادر به خواندن است الهامات مختلفی می توان گرفت، بدون تردید می توان گفت که این فرضیات به شدت نادرست بوده و انتساب های جاهلانه ای است تا حدی که آنها به کیفیت هدایت قرآن آسیب می رسانند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Anlama-yorumlama faaliyetinin sübjektif karakteri gözönüne alındığında ve Tefsir Tarihi'nin ortaya koyduğu örneklerde elimizdeyken, Kur'an'ın herkesçe kabul görecek şekilde tek ve nihaî yorumunun yapılabilme imkânının bulunamayacağı aşikârdır. İlahî vahyin bir noktaya kadar farklı okumaları olacaktır ve kanaatimizce bu tabii de karşılanmalıdır. Ancak okuduğumuz, anlamaya/yorumlamaya çalıştığımız metnin, -tabiri caizse-karşımızda âdeta eli-kolu bağlı bir vaziyette duran ve kişisel ilgilerimize, heyecanlarımıza, indî ve spekülatif yaklaşımlarımıza ses çıkarmayan/çıkaramayan bir mahiyet taşıdığı sanılıyor, bu yüzden de her isteyenin istediği şekilde mânâlar istinbat edebileceği sanılan böylesi bir kelâm'dan çeşitli ilhamlar alınabileceği düşünülüyorsa, tereddüt etmeden söyleyebiliriz ki bu zanlar fevkalâde yanlıştır ve Kur'an-ı Kerim'in rehberlik vasfına halel getirecek derecede cahilce yakıştırmalardır.





نظرات کاربران