ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Introduction to Latin

دانلود کتاب معرفی لاتین

Introduction to Latin

مشخصات کتاب

Introduction to Latin

دسته بندی: خارجی
ویرایش: 1 revised and corrected 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1585102709, 9781585102709 
ناشر: Focus Publishing/R. Pullins Co. 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 367 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب معرفی لاتین: زبان ها و زبان شناسی، لاتین، گرامر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Introduction to Latin به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معرفی لاتین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معرفی لاتین

متن Shelmerdine طوری طراحی شده است که یک دوره مقدماتی کامل اما ساده به زبان لاتین باشد. تمام جنبه های گرامر لاتین را در یک جریان آموزشی آشنا، با توضیحات مختصری از دستور زبان انگلیسی در صورت نیاز در خود متن پوشش می دهد و به دانش آموزان یک نقطه مرجع متن برای مطالب جدید لاتین ارائه می دهد. خواندن "لاتین واقعی" در سراسر متن، در اوایل و اغلب، به صورت جملات و قطعات کوتاه اتفاق می افتد. آنها به هم متصل نیستند و به مربی این امکان را می دهد که در صورت نیاز و زمان آنها را پوشش دهد. تمرین‌های متنوع، رویکردهای متفاوتی را برای تسلط بر زبان، به‌ویژه در فصل‌های اولیه ارائه می‌کنند. این متن به عنوان یک رویکرد ساده و بدون درهم‌تنیدگی به زبان لاتین و دستور زبان طراحی شده است که یک دوره کامل را ارائه می‌دهد، اما بدون توضیحات پیشرفته‌تر که مانع تسلط دانش‌آموز سال اول بر مطالب می‌شود. متن Shelmerdine بر نیاز دانش آموزان سال اول به دانش و توانایی تسلط تمرکز دارد، به این امید که موفقیت خود باعث موفقیت و رضایت بیشتر دانش آموزان شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Shelmerdine's text is designed to be a complete, but streamlined introductory course in Latin. It covers all aspects of Latin grammar in a familiar pedagogical flow, with brief explanations of English grammar as needed within the text itself, providing students with an intext reference point for new Latin material. "Real Latin" readings occur throughout the text, early and often, in the form of sentences and short passages. They are unconnected, providing the instructor the option of covering them as time and need allows. A variety of exercises provide different approaches to mastery of the language, especially in the early chapters. The text is designed as a streamlined and uncluttered approach to Latin and grammar, providing a complete course, but without the nuance of more advanced explanations that hinder the first year student's mastery of the material. Shelmerdine's text focuses on the first year students' need to know and ability to master, in the hopes that success itself will breed further success and satisfaction on the part of the student.





نظرات کاربران