ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Metaphilosophy

دانلود کتاب Metaphilosophy

Metaphilosophy

مشخصات کتاب

Metaphilosophy

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1784782742, 9781784782740 
ناشر: Verso 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 478 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Metaphilosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Metaphilosophy نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Metaphilosophy

هانری لوفور در متافلسفه از طریق مفاهیم اندیشه انقلابی مارکس کار می کند تا تعامل فلسفه با جهان را در نظر بگیرد. لوفور مفهوم مارکس از «فلسفی شدن جهان و دنیوی شدن فلسفه» را به عنوان یک موتیف در نظر می گیرد و رابطه بین جانشینی هگلی-مارکسیستی و غلبه نیچه را بررسی می کند. متافلسفه به عنوان دگرگونی فلسفه در نظر گرفته می شود که آن را به برنامه ای برای تغییرات بنیادی در سراسر جهان تبدیل می کند. این کتاب بدهی سه‌گانه لوفور به هگل، مارکس و نیچه را نشان می‌دهد، اما تعدادی از چهره‌های دیگر از جمله سارتر، هایدگر و اکسلوس را نیز وارد گفتگو می‌کند. متافلسفه، متنی کلیدی در آثار لوفور، نقطه عطفی در تفکر معاصر درباره رابطه فلسفه با جهان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Metaphilosophy, Henri Lefebvre works through the implications of Marx’s revolutionary thought to consider philosophy’s engagement with the world. Lefebvre takes Marx’s notion of the “world becoming philosophical and philosophy becoming worldly” as a leitmotif, examining the relation between Hegelian–Marxist supersession and Nietzschean overcoming. Metaphilosophy is conceived of as a transformation of philosophy, developing it into a programme of radical worldwide change. The book demonstrates Lefebvre’s threefold debt to Hegel, Marx and Nietzsche, but it also brings a number of other figures into the conversation, including Sartre, Heidegger and Axelos. A key text in Lefebvre’s oeuvre, Metaphilosophy is also a milestone in contemporary thinking about philosophy’s relation to the world.





نظرات کاربران