دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Elizabeth Carson Pastan, Stephen D. White, Kate Gilbert سری: ISBN (شابک) : 1843839415, 9781843839415 ناشر: Boydell & Brewer Ltd سال نشر: 2014 تعداد صفحات: 475 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 20 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Bayeux Tapestry and Its Contexts: A Reassessment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ملیله بایو و زمینه های آن: یک ارزیابی مجدد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
جنبههای ملیله بایو (در واقع یک آویز گلدوزی شده) علیرغم
تحقیقات علمی فراوان، از جمله طراحی و حامی آن، همیشه مرموز باقی
مانده است. در اینجا، در اولین رویکرد تمامرشتهای به موضوع،
نویسندگان (یک مورخ هنر و یک مورخ) به این موضوعات و موارد دیگر
توجه میکنند. آنها با رد این دیدگاه رایج مبنی بر اینکه اودو،
اسقف بایو و برادر ناتنی ویلیام فاتح، یا توسط یکی از حامیان
مشابه دیگر سفارش داده شده است، شواهد جدیدی در مورد رابطه آن با
صومعه سنت آگوستین ارائه می کنند. کانتربری از مطالعه مطالب
هنری-تاریخی، باستان شناسی، ادبی، تاریخی و اسنادی، آنها به این
نتیجه رسیدند که راهبان سنت آگوستین آویزان را برای نمایش در
کلیسای صومعه خود طراحی کردند تا داستان خود را از چگونگی تهاجم و
تسخیر انگلستان در سال 1066 بیان کنند. br>
الیزابت کارسون پاستان، استاد تاریخ هنر در دانشگاه اموری است.
استفن دی وایت، آسا جی کندلر، استاد تاریخ قرون وسطی
(بازنشسته)، دانشگاه اموری، و استاد افتخاری تاریخ قرون
وسطی در دانشگاه سنت اندروز است.
Aspects of the Bayeux Tapestry (in fact an embroidered hanging)
have always remained mysterious, despite much scholarly
investigation, not least its design and patron. Here, in the
first full-length interdisciplinary approach to the subject,
the authors (an art historian and a historian) consider these
and other issues. Rejecting the prevalent view that it was
commissioned by Odo, the bishop of Bayeux and half-brother of
William the Conqueror, or by some other comparable patron, they
bring new evidence to bear on the question of its relationship
to the abbey of St Augustine's, Canterbury. From the study of
art-historical, archeological, literary, historical and
documentary materials, they conclude that the monks of St
Augustine's designed the hanging for display in their abbey
church to tell their own story of how England was invaded and
conquered in 1066.
Elizabeth Carson Pastan is a Professor of Art History at Emory
University; Stephen D. White is Asa G. Candler Professor of
Medieval History (emeritus), Emory University, and an
Honorary Professor of Mediaeval History at the University of St
Andrews.
Introduction The Material Context of the Bayeux Embroidery: Manufacture, Display, and Literary References Is the Bayeux Embroidery a Record of Events? Imagined Patronage The Prosopography of the Bayeux Embroidery and the Community of St Augustine\'s, Canterbury Locating Harold\'s Oath and Tracing His Itinerary Bishop Odo at the Banquet The Fables in the Borders Representing Architecture Legal Ceremonies and the Question of Legitimacy The Fall of the English Quid faciat . Scollandus? The Abbey Church of St Augustine\'s, c. 1073-1100 Conclusion Select Bibliography