ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning Perl

دانلود کتاب شروع پرل

Beginning Perl

مشخصات کتاب

Beginning Perl

ویرایش: 1st edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781118013847, 9781118260517 
ناشر: Wrox 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 748 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شروع پرل: برنامه نویسی کامپیوتر، پرل (زبان برنامه کامپیوتری)، کتاب های الکترونیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Perl به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع پرل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع پرل

همه چیزهایی که افراد مبتدی برای شروع برنامه نویسی با Perl Perl نیاز دارند، زبان برنامه نویسی همیشه محبوب، انعطاف پذیر و منبع باز است که به آن چاقوی ارتش سوئیس برنامه نویسان می گویند. این کتاب پرل را هم به برنامه نویسان جدید و هم با برنامه نویسان با تجربه ای که به دنبال یادگیری یک زبان جدید هستند، معرفی می کند. طبق سنت راهنماهای محبوب Wrox Beginning، راهنمایی های گام به گام برای شروع، مجموعه ای از تمرینات آزمایشی، نمونه های دنیای واقعی و هر آنچه برای یک مبتدی پرل لازم است تا با اطمینان برنامه نویسی را شروع کند، ارائه می دهد. Perl را هم به برنامه نویسان جدید و هم به برنامه نویسان با تجربه که می خواهند یک زبان جدید یاد بگیرند معرفی می کند مجموعه ای از برنامه های کاربردی دنیای واقعی را برای محیط های امروزی ارائه می دهد تا خوانندگان بتوانند بلافاصله شروع به کار کنند. ویژگی های جدید پرل را پوشش می دهد اما به طور کامل برای نسخه های قبلی قابل استفاده است. و دستورالعملی که باید با اطمینان کار پرل را شروع کنید. برای مربیان: کلاس درس و مطالب آموزشی برای این کتاب موجود است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Everything beginners need to start programming with Perl Perl is the ever-popular, flexible, open source programming language that has been called the programmers' Swiss army knife. This book introduces Perl to both new programmers and experienced ones who are looking to learn a new language. In the tradition of the popular Wrox Beginning guides, it presents step-by-step guidance in getting started, a host of try-it-out exercises, real-world examples, and everything necessary for a Perl novice to start programming with confidence. Introduces Perl to both new programmers and experienced ones who want to learn a new language Provides a host of real-world applications for today's environments so readers can get started immediately Covers the new features of Perl but fully applicable to previous editions Beginning Perl provides the information and instruction you need to confidently get started with Perl. For Instructors: Classroom and training support material are available for this book.





نظرات کاربران