دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Siu-Chi Huang
سری: Resources in Asian Philosophy and Religion
ISBN (شابک) : 0136173837, 9780313264498
ناشر: Greenwood
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 277
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ملزومات نئوکنفوسیوس: هشت فیلسوف اصلی دوره آهنگ و مینگ: آیین کنفوسیوس، سایر ادیان شرقی و متون مقدس، دین و معنویت، شرق، بودیسم، هند، تائوئیسم، ذن، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، مطالعات قومی، جمعیتشناسی خاص، علوم اجتماعی، سیاست و علوم اجتماعی، فلسفه، علم، فلسفه اخلاق، تاریخ و بررسیها، منطق، متافیزیک، علوم انسانی، کتابهای درسی جدید، مستعمل و اجارهای، بوتیک تخصصی، مطالعات دینی، بودیسم، مسیحیت، دین مقایسهای، اسلام، یهودیت، تاریخ دینی، علوم انسانی و کتابهای درسی جدید، جدید
در صورت تبدیل فایل کتاب Essentials of Neo-Confucianism: Eight Major Philosophers of the Song and Ming Periods به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ملزومات نئوکنفوسیوس: هشت فیلسوف اصلی دوره آهنگ و مینگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کتاب هوانگ فیلسوفان اصلی نئوکنفوسیوس را از قرن یازدهم تا شانزدهم تحلیل میکند. این مطالعه با تمرکز بر مسائل فلسفی متافیزیکی، معرفتشناختی و اخلاقی، تحولات تاریخی مکتب نئوکنفوسیوس را که برآمدهای از کنفوسیوس باستان است، ارائه میکند و اندیشه، پیشینه و تأثیر آن را مشخص میکند. مفاهیم کلیدی - برای مثال ^Utai-ji (برترین نهایی)، ^Uxin (ذهن) و ^Uren (انسانیت) - همانطور که توسط هر متفکر تفسیر شده است به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. همچنین دو مکتب اصلی که در این دوره توسعه یافتند، Cheng-Zhu، مدرسه اصول، و Lu-Wang، مدرسه ذهن مورد بررسی قرار گرفتند. این مکاتب، علیرغم جهت گیری های فلسفی مختلف، متقاعد شده بودند که هدف مشترک آنها، یعنی ایجاد روابط هماهنگ بین انسان و جهان و بین انسان و انسان، از راه های مختلف فلسفی قابل دستیابی است. برای درک ذهن چینی، لازم است نئوکنفوسیوسیسم را به عنوان اصلاح کنفوسیوس اولیه درک کنیم.
این ارائه تحلیلی از فیلسوفان اصلی نئوکنفوسیوس، از قرن یازدهم تا شانزدهم، ژو دان یی (1017-1073)، شائو یونگ (1011-1077)، ژانگ زی (1020-1077)، چنگ هائو (1032-1085)، چنگ یی (1033-1107)، ژو ژی (1130-1200) را بررسی می کند. ، لو شیانگ شان (1139-1193) و وانگ یانگ مینگ (1427-1529). مطالعه هوانگ با تمرکز بر مسائل فلسفی متافیزیکی، معرفتشناختی و اخلاقی، تحولات تاریخی مکتب نئوکنفوسیوس را ارائه میکند که نتیجهای از کنفوسیوس باستان است و اندیشه، پیشینه و تأثیر آن را مشخص میکند. مفاهیم کلیدی - به عنوان مثال، ^Utai-ji (برترین نهایی)، ^Uxin (ذهن) و ^Uren (انسانیت) - همانطور که توسط هر متفکر تفسیر شده است به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. دو مکتب اصلی که در این شش قرن توسعه یافته اند نیز مورد بررسی قرار می گیرند. لو-وانگ، مدرسه ذهن، در انتقاد از چنگ-ژو، مدرسه اصول توسعه یافت. این دو مکتب، علیرغم رویکردهای متفاوت نسبت به پیگیری های فلسفی خود، متقاعد شده بودند که اهداف مشترکشان، یعنی ایجاد روابط هماهنگ بین انسان و جهان و بین انسان و انسان، از طریق روش های مختلف فلسفی قابل دستیابی است. برای درک ذهن چینی، لازم است که نئوکنفوسیوسیسم را به عنوان اصلاح کنفوسیوس اولیه درک کنیم.
محققان ادیان و فلسفه شرقی از تفاسیر عینی فلسفه هر متفکر قدردانی خواهند کرد. قطعات مربوط به صحبت هر مرد توسط نویسنده از چینی اصلی انتخاب و ترجمه شده است و فلسفه های نئوکنفوسیوس با فلسفه های غرب مقایسه شده است. یک مقدمه پیشینه تاریخی را برای مطالعه ظهور نئوکنفوسیوسیسم ارائه می دهد. این مطالعه بر اساس زمانشناسی سازماندهی شده است و شامل واژهنامه اصطلاحات و کتابشناسی است که به عنوان راهنمای مفیدی برای تحقیقات بیشتر عمل میکند.
Huang's book analyzes the major Neo-Confucian philosophers from the eleventh to the sixteenth centuries. Focusing on metaphysical, epistemological, and ethical philosophical issues, this study presents the historical development of the Neo-Confucian school, an outgrowth of ancient Confucianism, and characterizes its thought, background, and influence. Key concepts―for example ^Utai-ji (supreme ultimate), ^Uxin (mind), and ^Uren (humanity)―as interpreted by each thinker are discussed in detail. Also examined are the two major schools that developed during this period, Cheng-Zhu, School of Principle, and Lu-Wang, School of Mind. These schools, despite different philosophical orientations, were convinced that their common goal, to bring about a harmonious relationships between man and the universe and between man and man, could be achieved through different ways of philosophizing. To understand the Chinese mind, it is necessary to understand Neo-Confucianism as a reformation of early Confucianism.
This analytical presentation of major Neo-Confucian philosophers, from the eleventh to the sixteenth centuries, examines Zhou Dun-yi (1017-1073), Shao Yong (1011-1077), Zhang Zai (1020-1077), Cheng Hao (1032-1085), Cheng Yi (1033-1107), Zhu Xi (1130-1200), Lu Xiang-shan (1139-1193), and Wang Yang-ming (1427-1529). With its focus on metaphysical, epistemological, and ethical philosophical issues, Huang's study presents the historical development of the Neo-Confucian school, an outgrowth of ancient Confucianism, and characterizes its thought, background, and influence. Key concepts―for example, ^Utai-ji (supreme ultimate), ^Uxin (mind), and ^Uren (humanity)―as interpreted by each thinker are discussed in detail. The two major schools that developed during these six centuries are examined as well. Lu-Wang, School of Mind, developed in criticism of Cheng-Zhu, School of Principle. The two schools, despite different approaches toward their philosophical pursuits, were convinced that their common goals, to bring about harmonious relationships between man and the universe and between man and man, could be achieved through different ways of philosophizing. To understand the Chinese mind, it is necessary to understand Neo-Confucianism as a reformation of early Confucianism.
Scholars of Eastern religions and philosophy will appreciate the objective interpretations of each thinker's philosophy, for which pertinent passages spoken by each man have been selected and translated by the author from the original Chinese, and the comparisons of the Neo-Confucian philosophies with those of the West. An introduction provides the historical background in which to study the rise of Neo-Confucianism. The study is organized ehronologically and includes a glossary of terms and a bibliography which serves as a helpful guide for further research.