دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Christian Fuchs
سری:
ISBN (شابک) : 1446257304, 9781446257302
ناشر: SAGE Publications Ltd
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 305
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی: ارتباطات، مهارت ها، کسب و کار و پول، کامپیوتر و فناوری، فناوری کسب و کار، گواهینامه، علوم کامپیوتر، پایگاه های داده و داده های بزرگ، صوتی دیجیتال، ویدئو و عکاسی، بازی ها و راهنماهای استراتژی، گرافیک و طراحی، سخت افزار و DIY، تاریخ و فرهنگ، اینترنت و رسانه های اجتماعی، تلفن های همراه، تبلت ها و خوانندگان الکترونیکی، شبکه و رایانش ابری، سیستم های عامل، برنامه نویسی، زبان های برنامه نویسی، امنیت و رمزگذاری، نرم افزار، توسعه و طراحی وب، مطالعات ارتباطات و رسانه، علوم اجتماعی، سیاست و اجتماعی
در صورت تبدیل فایل کتاب Social Media: A Critical Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کریستین فوکس با نشان دادن نحوه پرسیدن انواع صحیح سؤالات در مورد رسانههای اجتماعی، ما را به سفری در رسانههای اجتماعی میبرد و عمیقاً در مطالعات موردی در Google، Facebook، توییتر، ویکی لیکس و ویکی پدیا. نتیجه ساختارها و روابط قدرت را در قلب چشمانداز رسانهای ما آشکار میکند.
این کتاب راهنمای اساسی و انتقادی برای همه دانشجویان مطالعات رسانهای و جامعهشناسی است. خوانندگان دیگر هرگز به رسانه های اجتماعی به همان شکل نگاه نخواهند کرد.
Showing the reader how to ask the right kinds of questions about social media, Christian Fuchs takes us on a journey across social media, delving deep into case studies on Google, Facebook, Twitter, WikiLeaks and Wikipedia. The result lays bare the structures and power relations at the heart of our media landscape.
This book is the essential, critical guide for all students of media studies and sociology. Readers will never look at social media the same way again.