ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social Media: A Critical Introduction

دانلود کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی

Social Media: A Critical Introduction

مشخصات کتاب

Social Media: A Critical Introduction

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1446257304, 9781446257302 
ناشر: SAGE Publications Ltd 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 305 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی: ارتباطات، مهارت ها، کسب و کار و پول، کامپیوتر و فناوری، فناوری کسب و کار، گواهینامه، علوم کامپیوتر، پایگاه های داده و داده های بزرگ، صوتی دیجیتال، ویدئو و عکاسی، بازی ها و راهنماهای استراتژی، گرافیک و طراحی، سخت افزار و DIY، تاریخ و فرهنگ، اینترنت و رسانه های اجتماعی، تلفن های همراه، تبلت ها و خوانندگان الکترونیکی، شبکه و رایانش ابری، سیستم های عامل، برنامه نویسی، زبان های برنامه نویسی، امنیت و رمزگذاری، نرم افزار، توسعه و طراحی وب، مطالعات ارتباطات و رسانه، علوم اجتماعی، سیاست و اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Social Media: A Critical Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه اجتماعی: مقدمه ای انتقادی

اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما نیاز به درک رسانه های اجتماعی داریم - خوب و همچنین بد. ما به دانش انتقادی نیاز داریم که به ما کمک کند تا در مناقشات و تضادهای این چشم انداز پیچیده رسانه های دیجیتال پیمایش کنیم. تنها در این صورت است که می‌توانیم درباره آنچه در دنیای رسانه‌ای ما اتفاق می‌افتد، قضاوت کنیم.

کریستین فوکس با نشان دادن نحوه پرسیدن انواع صحیح سؤالات در مورد رسانه‌های اجتماعی، ما را به سفری در رسانه‌های اجتماعی می‌برد و عمیقاً در مطالعات موردی در Google، Facebook، توییتر، ویکی لیکس و ویکی پدیا. نتیجه ساختارها و روابط قدرت را در قلب چشم‌انداز رسانه‌ای ما آشکار می‌کند.

این کتاب راهنمای اساسی و انتقادی برای همه دانشجویان مطالعات رسانه‌ای و جامعه‌شناسی است. خوانندگان دیگر هرگز به رسانه های اجتماعی به همان شکل نگاه نخواهند کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Now more than ever, we need to understand social media - the good as well as the bad. We need critical knowledge that helps us to navigate the controversies and contradictions of this complex digital media landscape. Only then can we make informed judgements about what's happening in our media world, and why.

Showing the reader how to ask the right kinds of questions about social media, Christian Fuchs takes us on a journey across social media, delving deep into case studies on Google, Facebook, Twitter, WikiLeaks and Wikipedia. The result lays bare the structures and power relations at the heart of our media landscape.

This book is the essential, critical guide for all students of media studies and sociology. Readers will never look at social media the same way again.





نظرات کاربران